Andrei Malakhov show van 5 februari 2024
Voorspelling

Andrei Malakhov show van 5 februari 2024

39 min leestijd

Video

Door link

Transcript

Svetlana [0:14 - 0:19]

Mijn vingertoppen werden extreem gevoelig. Het werd ondraaglijk.

Interviewer [0:20 - 0:30]

Zelfs in haar jeugd, in het laatste deel van de Sovjet-Unie, voelde Svetlana Dragan, een inwoner van het kleine Kamennaya in de regio Penza, zich anders dan de meeste mensen om haar heen.

Svetlana [0:30 - 0:42]

Plotseling komt er een zeer agressieve persoon binnen en begint iets te zwaaien. Ik draai me om en kijk recht in hun pupillen, met een bepaalde gedachte voor hen. Ze ontspannen.

Interviewer [0:43 - 0:52]

Ondanks de vroege jaren '90-hype rond psychische genezers als Kaspirovsky, Jun en Chumaak, ontwikkelde Svetlana haar vaardigheden in astrologie.

Svetlana [0:53 - 1:01]

Ik had verschillende hulpmiddelen die me in staat stelden zowel de menselijke persoonlijkheid als, bijvoorbeeld, het gebruik ervan voor voorspellingen te zien.

Interviewer [1:01 - 1:17]

De COVID-19-pandemie, wereldwijde financiële crises, politieke regimeveranderingen en milieucatastrofes. De voorspellingen die Svetlana Dragun helpt maken, zijn zo nauwkeurig dat sceptici zelfs speculeren over een geheime samenwerking met inlichtingenorganisaties.

Svetlana [1:17 - 1:26]

Mensen uit machtsstructuren op elk niveau wenden zich tot het esoterische. Ze begrijpen de kracht van zo'n analyse.

Interviewer [1:26 - 2:15]

Hoe zullen de huidige wereldwijde conflicten zich ontvouwen, en moeten we nieuwe brandpunten op de planeet verwachten? Welk element - water of vuur - moeten de Russen deze zomer voorzichtig zijn? Welke data in het 24e jaar moeten we bijzonder in de gaten houden? Wereldwijde voorspelling voor het Chinese Nieuwjaar met Svetlana Dragan in ons programma van vandaag.

Goede avond, hallo, welkom. We ontmoeten elkaar voor het Chinese Nieuwjaar, en om te zeggen, we hebben je al enkele weken bijgehouden, samen met Katy Lel, die zei dat je haar wereldwijde roem jaren later voorspelde met een van haar liedjes. Laten we terugblikken op wat ze deelde.

Voorspelling voor Katy Lel

Svetlana [2:15 - 3:14]

Natuurlijk, het is een ongelooflijk verhaal, vrienden, ik zal eerlijk zijn. Ik geloofde erin. Ik wensde het 20 jaar geleden in het universum, dat het lied 'Marmaladny' wereldwijd populair zou worden, eerlijk gezegd. Maar ik kon me zelfs niet voorstellen dat zoiets in deze tijd mogelijk zou zijn.

Ja, onze beroemde astrologie-expertin, onze vriendin Svetlana Dragan, vertelde me een paar maanden geleden, toen ze mijn geboortehoroscoop bekeken had: "Weet je wat er op je wacht?" Ik keek naar mijn geboortedatum en zei: "Wat? Wat is er 20 jaar geleden gebeurd?" Ik antwoordde: "Mijn marmelade, vlieg, mussi-pussi." Het was een explosie, het was ongelooflijk succesvol. En ze zei dat precies dezelfde situatie van roem zich zou voordoen, net zoals 20 jaar geleden, maar op een wereldwijde schaal. Ik begreep er helemaal niets van. Dit proces gebeurt, ze schrijft me 's nachts: "Hoe gaat het met je?"

Interviewer [3:16 - 3:19]

Is al dit waar? Vertel ons hoe je het zag gebeuren.

Svetlana [3:20 - 3:54]

Nou, ik zag meer omdat ik haar vertelde dat deze taal die je spreekt, bijna een gemeenschappelijke taal zal worden. Het is een zeer belangrijke taak op wereldschaal, omdat we met mensen in contact komen, volledig onpolitiek, en dat is een zeer belangrijk moment, een zeer helder moment, en het is echt verbonden met gebeurtenissen die 20 jaar geleden plaatsvonden, en misschien met een lied dat 20 jaar geleden werd uitgebracht. Dat amuseerde haar toen zeker. Zo is het gebeurd.

Interviewer [3:54 - 4:05]

Ongelooflijk. Maar ik wil je nog een voorspelling van jou voor 2023 laten zien. Wat deelden jullie in deze studio? Let op.

Voorspelling 2023: Samenvatting

Svetlana [4:06 - 5:12]

Er kunnen in de nabije toekomst dergelijke natuurrampen plaatsvinden die verplaatsing vereisen, en Rusland zou diegenen die op zoek zijn naar onderdak kunnen opnemen. Het lijkt erop dat er een instorting van het Westen plaatsvindt, en dit rond het einde van de 23e of 24e eeuw. En sommige landen kunnen onbewoonbaar worden.

Er is een gevoel dat Amerika op een of andere manier aan het uit elkaar vallen is.

In maart zal deze druk die we nu voelen, economisch, ideologisch en politiek, enigszins afnemen. En onze tegenstanders zullen ook hun posities en strategieën aanpassen. Vanaf april, begin april, tot het einde van mei, is de situatie van Zelensky kritisch. Het is moeilijk voor te stellen dat hij na al deze gebeurtenissen nog blijft.

Interviewer [5:15 - 5:27]

Maar ik herinner je eraan, dit was eind 2022. Je zei, om een reden, dat Palestina nu duidelijk zichtbaar is, de rampen die plaatsvonden in Turkije. Of is er nog iets anders dat je hebt genoemd?

Svetlana [5:27 - 6:04]

Nou, ik denk dat de migratie die dit voorjaar zou moeten plaatsvinden, de meest opmerkelijke zal zijn. Het wordt al duidelijk, hoewel het misschien niet breed besproken wordt, maar het is verbonden aan zowel politieke als natuurlijke processen.

Buiten Rusland, denk ik, zullen de spanningen toenemen. Dus het grote eiland, de plek waar we wonen, genaamd Rusland, blijft relatief veilig, zo veel als dat in onze tijd mogelijk is.

Astrologie als wetenschap

Interviewer [6:08 - 6:21]

En als astrologe, hoe reageerde je op de uitspraken in december dat astrologie geen wetenschap is, dat het een pseudowetenschap is, enzovoort... Wees voorzichtig.

Svetlana [6:21 - 7:05]

Nou, over het algemeen heeft wetenschap wel criteria om te onderscheiden wat wetenschap is en wat niet. Astrologie, als geen andere analytische wetenschap, voldoet aan de criteria van wetenschap omdat er een bewijsmateriaalbasis is, een systeem en een zeer oude achtergrond, enzovoort.

En op de een of andere manier heb ik al meer dan 25 jaar in dit vakgebied gewerkt. En ik weet dat iedereen die deze wetenschap, zowel in politieke kringen als onder hooggeplaatste wetenschappers, vermeend te bestrijden, er zelf gebruik van maakt en dit vaak niet toegeeft of zelfs ontkent. Hoewel ze in privégesprekken tegen me zeggen: "Je begrijpt, we kunnen het niet op die manier doen."

Macht en Astrologie

Interviewer [7:05 - 7:14]

Nu, om eerlijk te zijn. Laten we eens kijken wat we voor de uitzending te horen kregen over mensen die vaak belangrijke beslissingen nemen en hoe ze met je omgaan.

Svetlana [7:17 - 8:32]

Mensen uit machtsstructuren, op elk niveau en in elk vakgebied, proberen nog steeds de esoterische benaderingen te vermijden en zoeken naar objectieve uitwegen. Deze analyse is ook zeer effectief, omdat het volledig onafhankelijk is van eventuele fundamentele politieke indicatoren. Het gaat niet om ambitie, maar om hulpmiddelen die werken.

En begrijpend dat dit natuurlijke processen zijn, leidende krachten die voortkomen uit natuurlijke cycli en ritmes, enzovoort. En natuurlijk erkennen veel machtsstructuren de kracht van een dergelijke analyse. Wanneer een dergelijk hulpmiddel in de handen van denkende mensen is, zou het vreemd zijn om het op te geven, natuurlijk.

Iedereen die het gebruikt, presenteert het op een andere manier. Sommigen presenteren het met hun eigen idee, anderen, vaak gezien als bijna een profeet, gebruiken binneninformatie uit astrologische kringen, enzovoort. Ik ken geen enkele politicus die dit zou negeren, zelfs diegenen die het bekritiseren.

Interviewer [8:37 - 8:46]

Nou, hier hebben de redactieleden, om een reden, moeite gedaan door een video van Vladimir Vladimirovich Zhirinovsky te plaatsen, die velen nu een profeet noemen, of had je hem zo elegant in gedachten?

Svetlana [8:46 - 8:47]

Inclusief hem.

Interviewer [8:48 - 8:49]

Dat wil zeggen, hij kon ook...

Svetlana [8:49 - 9:15]

Hij was niet alleen in staat om het te doen, maar onder astrologieën kennen we soms zelfs de achternamen van degenen die zij raadplegen. We kennen hen via dergelijke methoden. Eén is een vrij bekende economische voorspeller. Ik zag gewoon een persoon die dit raadpleegde en tijd en datum instelde. Dus dit zijn alleen astrologie-hulpmiddelen.

Naaktfeest

Interviewer [9:18 - 9:34]

Ik kan niet anders dan u vragen: hier zijn de deelnemers aan het beroemde naaktfeest, dat zich op de verkeerde tijd en plaats bleek te bevinden, zoals u denkt, is het gewoon een samenloop van omstandigheden of, zoals velen zeggen, een soort dierlijke samenhang op die dag?

Svetlana [9:34 - 10:32]

Dit is een deel van een wereldwijd proces dat nu plaatsvindt, waarbij die vorm van cultuur, die levensstijl die we hadden en die zo sterk door consumptie werd gedreven, langzaam verdwijnt. En aangezien de entertainmentindustrie de top van deze cultuur vormt, wordt deze op een zeer demonstratieve manier weggevaagd.

Zelfs zij die bijvoorbeeld deelnamen aan dit proces, die pleitten voor een puur technische behandeling van het feest en zeiden dat het onaanvaardbaar was, zijn ook, op een bepaalde manier, de handen van de geschiedenis die we op dit moment niet zien. We zagen een episode en dachten: wat een pech voor deze mensen. Nee, dit is een proces dat zal doorgaan, een proces dat waarden volledig zal veranderen zoals ze ooit waren.

De weg naar Astrologie

Interviewer [10:32 - 10:53]

Je bent al 27 jaar lid van de vereniging van astrologen, en je volgt je levenswerk. In welk moment realiseerde je dat zowel ballroom dansen als bodybuilding... Nou, kijk maar hoe je er in je geheel uitmuntende conditie uitziet. Was het dit pad dat je naar je huidige positie heeft geleid?

Svetlana [10:53 - 11:06]

Eigenlijk is alles parallel gebeurd, en terwijl ik aan bodybuilding en dansen deed, was ik ook geïnteresseerd in handlezen en numerologie, om precies te zijn. Al deze bezigheden zijn altijd parallel geweest, er is geen enkele die de andere annuleert; ze maken het leven gewoon voller en rijker.

Interviewer [11:06 - 11:09]

Dus, herinner je je de dag dat je de deur opende naar de school van astrologie?

Svetlana [11:09 - 13:14]

Ik had veel voorspellingsmethoden, maar ik miste informatie. Als je een hand bekijkt, zie je een jaar, je ziet jaren, en soms kun je weken afleiden van de nagels. Maar dagen? Nee. Dus, natuurlijk miste ik de basis. Ik probeerde astrologie en ontdekte een zeer elegante en toegankelijke filosofie die voor mij zinvol was. Binnen twee maanden was ik zo verdiept dat ik begon met consulten te geven, vrij arrogant.

Toen, op een gegeven moment, kwam er iemand naar me toe en zei: "Luister, laten we eens spelen met de dollar." Ik kon het proberen, maar het was... Nou, ik moest de hele kaart van Amerika bestuderen, het referentiepunt vinden dat werkt met de dollar, want de dollarkaart werkt niet. We begonnen dit probleem te onderzoeken, dingen vooruitgang en plotseling begreep ik hoe het werkte.

En dit is erg belangrijk voor een astrologie-expert: een database van landen, leiders en dergelijke cruciale historische referentiepunten waar belangrijke dingen begonnen. Bijvoorbeeld de opening van beurzen. Over deze hele periode heb ik een zeer rijke en uitgebreide ervaring opgedaan.

Vervolgens werd ik uitgenodigd voor het programma. In 2009 was er op 'Russia-1' 'Ochtend in Rusland', met een economische voorspelling. Als econoom maakte ik wekelijks een voorspelling voor de komende week, over aandelen en enkele politieke gebeurtenissen. In het algemeen was het programma in de lucht. Over het jaar heen had ik waarschijnlijk 7-8, of zelfs meer, economen. Ondanks de zweet en moeite van dat jaar, heb ik waardevolle ervaring opgedaan die me nog steeds vandaag de dag helpt. Dat was een historische première in mijn leven.

Interviewer [1:14 - 1:20]

Dus, met al deze kennis, voel je nog steeds dat er cycliciteit aanwezig is?

Svetlana [1:20 - 2:41]

Wij zien cycliciteit, lineaire patronen, hier was een herhaling van dat patroon, en het wordt volumetrischer. Het is allemaal erg complex, het lijkt op een holografisch beeld dat op elkaar wordt gelegd. Ik ken trouwens veel professoren die hebben geprobeerd met dit concept te werken, cycli te ontdekken, en er zijn erg interessante ontdekkingen gedaan.

Maar het is net als het uitvinden van de fiets; het vereiste nog steeds een vraag te stellen. Men vroeg me: "Welk soort cyclus is dit?" Ik antwoordde: "Nou, het is de vierkant van Uranus met Pluto, het is niet alleen de beweging van één planeet." En het was duidelijk dat er veel ontbrekende puzzelstukjes waren die ze konden gebruiken.

En, natuurlijk, het is een complexe verhaal, het is in alle opzichten ambigu. Soms zie je een bepaald thema aan het einde met een specifieke doel. Maar tijdens het proces zien mensen niet waarom het gebeurt, zoals je zegt over een naakte feestje. Waarom? Voor niets. Het gebeurt om volledig nieuwe regels en waarden in 1924 in te voeren, een nieuwe richting voor de aarde en de mensheid. En we zien dingen die niet langer relevant zijn, die een farce zijn, een surrogate, inclusief in de cultuur.

Chiromantie: De Nagels Lezen

Interviewer [2:42 - 2:58]

Je hebt over nagels gesproken, dat is erg interessant. Onlangs heb ik mijn eigen nagels uitgetrokken, dus het is een gevoelig onderwerp. Ik herinner me plotseling dat ik als kind vaak kleine witte dingetjes op mijn nagels zag. Nu zie ik ze helemaal niet meer. Is het vanwege de leeftijd of ben je een ervaren chiromancer?

Svetlana [2:59 - 5:08]

Over het algemeen verloopt ons programma als volgt: als je een donker of rood punt ziet, geen helder punt, dat zich vanaf het begin van de nagel beweegt, alsof er een gat in zit, of ergens vanaf onderen, dan beweegt het omhoog. Wanneer het de middenlijn van de nagel bereikt, is dat het moment van zijn manifestatie. Meestal, als het een donker punt is, is het een zeer negatief moment. Het kan leiden tot ziektes en verliezen. Ik heb veel dergelijke voorbeelden gezien.

Als het punt lichtjes verschuift van het midden naar rechts of links en niet verticaal beweegt, dan kunnen we aannemen dat de meest acute momenten voorbij zijn. Natuurlijk hangt alles af van welke vinger en welk punt.

Maar soms, bijvoorbeeld, verloor een meisje haar broer. Ze was erg verdrietig en zei dat hij misschien dood was. Ik zie dit punt en het beweegt naar de zijkant, dus het beweegt niet recht vooruit. "Je weet wel, er kunnen problemen zijn, maar hij zal worden gevonden, hij is levend." Precies dat is er gebeurd.

Dus, in essentie, als je haar verschijning ziet, nou, als ze vanaf het begin komt, kan er ongeveer een maand en een half zijn voor sommige beslissingen. Maar als ze al in beweging is... Ik heb mensen gezien. Ik herinner me een persoon die de deur in een taxi sloot, ik zie dit teken op hem, en zijn vriendin raadpleegt hem. En ik denk: "Nou, misschien is deze persoon niet de juiste." En letterlijk, niet eens een week is voorbijgegaan, en het blijkt, ja, een tragedie is gebeurd. Dit zijn inderdaad symbolen.

Over het algemeen wil ik zeggen, wees niet bang voor dit soort dingen, wees niet vreesachtig. Het is allemaal, net als astrologie of handlezen, een gids voor actie, een gids om te begrijpen wat te doen. Het is geen vonk, geen doodsvonk; het is eerder een impliciete hulp. Als we het afwijzen, nou, hoe veel we er ook niet aan willen geloven. En in feite profiteren veel mensen ervan dat we daar niet over weten. Dus ik ben altijd voor het leren kennen, niet alleen van bepaalde lotomstandigheden, maar ook van het karakter van de persoon waarmee je te maken hebt, vooral bij een kind.

Belangrijke data 2024

Interviewer [5:09 - 5:22]

Ik kan al onze televisiekijkers horen die vragen naar enkele belangrijke data voor het land in 2024. Welke cijfers zou je als significant beschouwen?

Svetlana [17:22 - 17:25]

Voor het land of voor de wereld?

Interviewer [17:26 - 17:27]

Laten we beginnen met het land.

Svetlana [17:28 - 19:50]

Nou, om eerlijk te zijn, alle processen die zich afspelen... Iedereen lijkt het land en de wereld als afzonderlijke entiteiten te zien, maar ze maken allemaal deel uit van hetzelfde weefsel.

Ik zou waarschijnlijk de derde decennium van februari benadrukken, wanneer we veel overgangsprocessen kunnen waarnemen. Over het algemeen voelt februari en maart als een tijd van onrust in alle zin van het woord - in leiderschap, in de zoektocht naar verdere strategieën, economisch en zo verder. Het is alsof nieuwe allianties worden gevormd met de komst van de lente.

Terwijl je het misschien niet verwacht, is er in februari een sterke neiging naar dit soort ontwikkelingen. Veel landen, beseffend dat de situatie ernstig is, zullen proberen op een of andere manier te verzoenen, steun te vinden bij anderen. We zullen waarschijnlijk dergelijke partnerschapsinspanningen zien, misschien zelfs in februari.

Maar hoe Rusland zich na maart zal transformeren, met volledig nieuwe ideeën, een frisse wind en bereidheid voor nieuwe doorbraken in alle sectoren... Het wordt inderdaad een jaar vol verrassingen. En de vraag, verrassend genoeg, draait om de vrijheid van beweging. Het kan interne toerisme zijn, of misschien zullen er ook pogingen worden gedaan om naar buiten te reizen.

De dynamiek is zodanig dat er zelfs tegen het eind van april-mei een serieuze verschuiving zal plaatsvinden in de managementcirkels. Misschien zal de tweede helft van het jaar uitdagender zijn, maar het is uitdagend omdat wanneer nieuwe leven plotseling binnenstroomt, het oude probeert het terug te duwen, wraak te nemen.

En misschien, vanaf augustus en door de herfst tot november, zal het een moeilijke periode zijn, opnieuw, er kan een poging worden gedaan om zowel structureel als in het management en de economische omgeving opnieuw te organiseren. Maar dit is een tijdelijke strijd, want de stervende, laten we zeggen, levensfilosofie die met dezelfde dollar is geboren, de Amerikaanse visie, is allemaal een symbool van hetzelfde. Het gaat ondergaan. We zullen het allemaal zien. Bijgevolg...

Interviewer [19:50 - 19:51]

Dollar of roebel?

Svetlana [19:51 - 20:30]

Dollar. Het zal niet meteen verdwijnen. Ik heb, bijvoorbeeld, een gedetailleerdere voorspelling omdat handelaren ermee werken. Het zal natuurlijk pieken in groei hebben, al dat soort dingen. Maar de tijd is gekomen waarop het dollarthema, samen met zijn gehele levensstijlmodel, zoals we eraan gewend zijn geraakt, ten einde loopt. En het lijkt erop dat misschien onze roebel, misschien zelfs digitaal, ik kan het nog niet zeggen. Maar de herstructurering van het wereldwijde financiële systeem zal gewoon het leitmotief van het jaar worden.

Interviewer [8:31 - 9:35]

Svetlana, laten we een korte reclame onderbreking inlassen na dit item. Hoe kan een portret van een persoon het lot veranderen? En ook vragen van onze kijkers. Schakel niet uit.

Ze wordt gezien als een persoon wiens voorspellingen met verbazingwekkende nauwkeurigheid uitkomen. Haar dag is tot in de minuut gepland, en in de rij voor haar voorspellingen staan sterren, politici, podia, theater en bioscopen. Al in 2015 voorspelde ze de coronapandemie, die het leven op de planeet bijna tot stilstand bracht. In 2016 sprak ze over een hete Europa en de afzetting van bondskanselier Angela Merkel. En in 2018 besprak ze de toenemende nabijheid tussen Rusland en China, wat nu voor veel mensen over de hele wereld een angstaanjagend beeld schept. Vandaag, op de vooravond van het Chinese Nieuwjaar, is astrologe Svetlana Dragan in ons studio om onze gesprek over de toekomst voort te zetten.

Svetlana [21:36 - 22:06]

Terwijl we het erover hebben, Andrei, wil ik je iets vertellen. Ik weet niet of je het voelt, maar het lijkt me dat je ook een soort van aanwijzing of verlangen hebt om iets in je leven te veranderen, zelfs een carrièreswitch. Ik weet niet of je het voelt, maar het lijkt erg op... Er zullen bepaalde fasen zijn dit jaar, en die zullen je ertoe leiden. En deze innerlijke transformatie... Nou, ik kan aannemen dat je in afwachting bent.

Retrograde Mercurius

Interviewer [22:07 - 22:51]

Je hebt mijn interesse gewekt. Laten we onze callcenter-medewerkers - Lena en Dima - een stem geven.

Ja, Andrei, hallo. Natuurlijk, dit onderwerp zorgt voor een grote opstoot in onze callroom en we krijgen veel vragen. Nou, Svetlana, eerder dit jaar heb je een video op je kanaal gepubliceerd waarin je 2024 voorspelde. Die video, trouwens, werd een van de meest bekeken video's op het Russische internet. Dus daar behandelden jullie veel onderwerpen, waaronder de trendige, zo te spreken, terugkerende Mercurius. En iedereen vraagt zich af: vertel ons alstublieft, veel mensen wijten hun ongeluk, hun mislukkingen aan deze terugkerende Mercurius. Wat is dat? Is het echt de schuldige? Wat betekent deze periode? Wat kunnen we wel en niet doen? In het algemeen, beantwoord deze vraag.

Svetlana [22:54 - 26:17]

Het is zo amusant. In essentie is het een tijd wanneer tijd je teruggooit om te laten nadenken. Misschien heb je een ruzie gehad met iemand, iets onzeggelijk gelaten. Misschien heb je iets gedaan dat niet helemaal goed was, iets dat gecorrigeerd kan worden. Misschien iets onafgemaakts, onduidelijk, onzeggelijk. Het gooit je terug en geeft je de kans om iets te herstellen. Natuurlijk geeft het je geen dynamiek voor een belovende toekomst.

Begrijpelijk zou je een auto kunnen kopen en hiermee in aanmerking komen. Ik zelf heb dit niet één keer meegemaakt. Eens wilde ik echt een stralende theepot die glinsterde wanneer hij aan was. Ik kocht het tijdens de retrograde van Mercurius, nam het mee naar huis. Ik dacht: nou ja... het werkt niet helemaal 100%. Nee, de volgende dag was het kapot. Ik bracht het terug waar ik het gekocht had. Ik zei: "Het is kapot." Ze brachten me er een ander. Ze controleerden het. Het brandt. Een tweede. Het brandt. Een derde. Ik zei: "Het brandt. Kunnen we het uit de opslag halen?" Ik zei: "Dat is niet nodig. Dank je wel. Ik begrijp het nu allemaal."

Dus ja, technische problemen, een project starten - dit zijn risicovolle zaken. Maar er is één zeer belangrijke nuance. Mercurius in achteruitgang - je zou met iemand kunnen ruzie maken, maak je geen zorgen, je zult het goedmaken, je hebt elkaar gewoon niet begrepen. Maar als het direct gaat, de eerste drie dagen wanneer Mercurius weer vooruit beweegt en vooruitgaat - als er een ruzie uitbreekt of iets gebeurt tijdens die tijd, dat kan een onomkeerbaar proces zijn.

Maar in de context van andere astrologische indicatoren is het gewoon een klein detail. De ernstigste dingen gebeuren tijdens zons- en maansverduisteringen. Dat is serieus. Het kan dingen voor bijna 20 jaar programmeren. En wat er tijdens een zons- of maansverduistering gebeurt, wat je dacht, deed, zei - dat speelt zich soms dramatisch af.

Als je je herinneren, was er zo'n zanger, Jumanjo. Toen gebeurde het gewoon dat TNT me uitnodigde voor Nieuwjaar, ik sprak over meer voorzichtigheid met woorden, als je ze nu zegt - het viel samen met een zonsverduistering, het kon gebeuren. En ik kijk naar dit programma, en er zijn zulke interviewafleveringen. Ze nemen een interview met Jumanjo, en hij zegt deze zin: "Wat denk je dat het zal eindigen met?" Hij zegt: "Natuurlijk met de dood." Dergelijke zinnen ben ik vaak tegengekomen.

Dus, wanneer er een zonsverduistering plaatsvindt: neem verantwoordelijkheid voor jezelf, je woorden, je gedachten, voor mensen. Ik ken koppels die tijdens een zonsverduistering in de steek werden gelaten - het kon een maanzonsverduistering of een zonsverduistering zijn. Ze probeerden het uit te maken, nou, ik weet het niet, al meer dan tien jaar. Het was tevergeefs.

Dat wil zeggen, er is een kloof tussen het verleden en de toekomst. Hier leg je deze verhaallijn neer, en het gaat verder als een draad geweven in een vlecht, je kunt het er niet uit trekken. Daarom worden alle politieke processen en alle menselijke processen daar gelegd.

Maandveranderingen kunnen goed, slecht of onbelangrijk zijn. Soms valt een maanverduistering op een belangrijke plaats in iemands geboortehoroscoop en verandert hun hele leven. Voor anderen maakt het nauwelijks een indruk.

Zonverduistering op 8 april

Interviewer [26:17 - 26:24]

En dit jaar, op 8 april, hebben we een totale zonverduistering. Moet je de dag vrij nemen en in bed blijven?

Svetlana [26:25 - 28:27]

Ik vind deze verduistering eigenlijk erg charmant. Maanverduisteringen volgen een script. Als we kijken naar wat er in het grote geheel gebeurt en het script dat leidt tot 8 april, kunnen we teruggaan naar oktober, toen we een verduistering hadden die samenviel met factoren als retrograd Mercurius, wat op wereldwijde schaal zei: "Laten we alles dichtdoen." Dat is wat we in oktober zagen beginnen.

Op een menselijk niveau: "Laten we ons nu gewoon bij een groep mensen verzamelen, dan kunnen we ons samen groeperen, partneren en vooruitgaan." Maar we onderschatten dat we deze partnerschap in het heetst van de strijd hebben opgezet, gewoon omdat we bang waren om alleen te zijn. En de eclips op 8 april, het is alsof het ons naar een begrip van wat partnerschap is, brengt. Dat alles wat we in oktober hebben gedaan, niet langer relevant is. We hebben alleen getest wat we in partnerschappen kunnen doen. Zijn we daar zelfs toe in staat? Kunnen we elkaar horen, begrijpen?

Je vroeg me over Katya Lel. Hier, op deze planeet, is er een grote betekenis omdat de vraag naar taalbegrip niet alleen gaat over taal zelf, maar om wederzijds begrip. Dat wil zeggen, een herziening van onze relaties: hoe we met elkaar communiceren, wat we van elkaar verwachten, of het nu oorlog, leiderschap of wederzijds begrip is.

En deze eclips brengt ons ertoe om op een persoonlijk niveau iemand te vinden, een ware partner, teleurgesteld in iemand anders. Deze eclips draait allemaal om het vinden van een gemeenschappelijke taal op alle niveaus en, verrassend genoeg, het heroverwegen van regels - op een wereldwijde schaal, laten we het de regels van het geopolitieke spel noemen. We zullen dingen zien die verdeeld worden en andere dingen die verenigd worden. Deze verenigingen, een poging om samen te komen in zoektocht naar de mogelijkheid om gelijkwaardig samen te zijn.

Geboren op 29 februari

Interviewer [28:28 - 28:35]

8 april, een zeer belangrijke datum zoals we hebben ontdekt. Het callcenter is weer online, Lena.

Svetlana [28:36 - 29:58]

Dit jaar is een schrikkeljaar, zoals we weten, en er zijn veel vragen over de datum van 29 februari. Hier is wat een van onze kijkers ons schreef: "Ik ben geboren op 29 februari, en dit jaar is speciaal voor mij omdat het de enige keer in vier jaar is dat ik officieel mijn verjaardag kan vieren. Kan er een voorspelling worden gemaakt specifiek voor deze dag voor mensen als ik? En wat kan men over het algemeen adviseren voor mensen geboren op 29 februari? Speelt deze datum over het algemeen een speciale rol in het leven van mensen?"

Stel je voor, voor astrologie, of het nu 29 of 28 februari is, maakt niet uit. Het horoscoop is opgebouwd als een kleine matrix die is ingebed in een grotere matrix van planetair beweging. Het verandert niet. En bijvoorbeeld bewegen de planeten net zoals ze dat doen, en we maken geen voorspellingen voor een dag of twee alsof het iets afzonderlijks is. Het leeft gewoon zijn eigen leven.

Dus, wat is er formeel? Er is geen specifieke dag waarop een persoon kan afsluiten. Van een numerologieperspectief zijn er fijnere nuances. Het geeft aan dat een persoon niet altijd zaken afhandelt, maar soms wel, vooral elk schrikkeljaar. Dat is gewoon zo. Maar in werkelijkheid is het nauwelijks merkbaar. Astrologie beschouwt het niet als significant. De kalender die is ontworpen, is niet afgestemd op wat de planeten daadwerkelijk doen. Ze verdwijnen niet, er verandert niets; alles werkt precies zoals het bij iedereen anders ook doet.

Jaarlijkse voorspelling 2021: Recap

Interviewer [29:59 - 30:07]

Laten we enkele van de andere voorspellingen horen die Svetlana Dragan voor 2021 maakte. Let goed op!

Svetlana [30:09 - 31:49]

Zelensky is geen echte onafhankelijke speler, en het is duidelijk dat een pion niet altijd een spel kan winnen. In Zelenskys chart is er ook een behoefte voor hem om zichzelf te versterken.

Wat gebeurt er in het algemeen met Oekraïne? Het land bevindt zich in een overgang naar een andere politieke status. Natuurlijk zal de regio Donbas een cruciaal punt worden. Maar dit is geen oplossing. Het zal slechts een beginpunt zijn. Een oplossing is nodig. Dit is slechts het begin van een scherpe situatie waarin de Donbas-factor duidelijkheid eist. En het zal duidelijk worden dat dit niet langer kan blijven zoals het is.

Ik was een beetje verrast door wat ik zag met betrekking tot Rusland. Om een reden begint Rusland... Ik durf zelfs niet deze woorden te zeggen. Ja, er is een toename, een groei, tot het punt waarop sommige gebieden in het algemeen dichter bij ons komen te liggen. Een uitbreiding van onze ruimte, een unie naderde. Ik begrijp niet waarom dit gebeurt.

En alles wat nu gebeurt, zal een golf creëren met betrekking tot onze partnerschap, of beter gezegd, onze betrekkingen met onze tegenstanders. Een zeer moeilijke tijd van wereldwijde verandering begint. We zijn in het 22e jaar, en het zal waarschijnlijk niet makkelijk voor ons zijn.

Interviewer [31:53 - 32:04]

Nu, als je deze data op het scherm ziet en al weet wat er de afgelopen tweeënhalf jaar is gebeurd, was dit allemaal voor jou duidelijk?

Svetlana [32:04 - 32:36]

Ik begreep wat er werd gezegd. Ik besefte dat wij, alsof we de initiatiefnemers waren van deze gebeurtenissen. Maar ik kan niet zomaar open tekst uitzenden zoals dat soms het geval is. Dit kan verschillende reacties opwekken. Maar voor degenen met wie ik in nauwe communicatie stond, kon ik dit natuurlijk wel zeggen. Ja, natuurlijk is alles zichtbaar terwijl al deze gebeurtenissen zich ontvouwen. En het is duidelijk dat het een gedwongen actie is die anderen mogelijk als agressief zullen opvatten.

Interviewer [32:36 - 32:41]

In een van uw interviews zei je dat Rusland het hart van de aarde zou zijn. Wat bedoelde je toen je zei...

Svetlana [32:41 - 35:00]

Wel, eigenlijk, elk gebied op het aardoppervlak heeft zijn eigen, laten we het een frequentie noemen, zijn eigen kenmerken. Maar dit is al een metafysische categorie die zijn eigen impuls draagt. Het heeft bepaalde neigingen naar iets.

Rusland blijft op dit moment een unieke, bijna heilige plek, ik zou zeggen, voor de mensheid om verder te leven en te evolueren. We hebben het al opgemerkt, ik zei het al in 2016-2017, maar niemand luisterde: ik sprak over de strijd tegen God, alsof het een oorlog tegen God was, een poging... Ideeën zoals transhumanisme werden niet in eerste instantie door mensen begrepen.

Maar in werkelijkheid amuseerde alleen Rusland iedereen met zijn kinderlijke, rechttoe rechtaan aanpak. Het lijkt achterop te lopen in sommige gebieden, het is zo naïef. Maar het is niet naïef. Degenen die leven, niet alleen in Rusland, maar hier in het centrum van alles, bezitten een bepaalde code, ik zou zeggen, die niet kan worden omgezet in een transhuman idee. We zien dat een vonk van God in ons leeft. En het is precies op deze plek dat dat goddelijke plan kan herleven.

En wanneer je naar historische processen kijkt, begrijp je waarom al deze dingen gebeuren. We zijn gewend constant te denken: "Kijk naar wat er gebeurt, dus dat is wat er zal gebeuren." En we begrijpen niet waarom het gebeurt. Het gebeurt zodat mensen kunnen zien hoe ze leefden, zodat ze die levensprincipes kunnen veranderen en zichzelf en de natuur in stand kunnen houden, voor de aarde.

Het kan simpelweg niet blijven bestaan onder zulke economische druk, waarbij economie het primaire en fundamentele aspect van iemands leven is. Daarom kan het niet met ons communiceren in welke taal dan ook. Het creëert grote problemen en grote rampen.

Gedichten en portretten

Interviewer [35:01 - 35:03]

Ze zeiden dat je gedichten schrijft.

Svetlana [35:04 - 35:07]

Ja, natuurlijk. Oh, ik ben vergeten je wat mee te brengen. Maar dat maakt niet uit.

Interviewer [35:08 - 35:20]

Maar ik denk dat na de uitzending zeker over dit onderwerp zal worden gediscussieerd. Maar ik raad aan om eerst te kijken naar wat Svetlana ons vertelde over onze filmcrew voordat de show begon. Ik denk dat dat ook de moeite waard is om over te praten.

Svetlana [35:20 - 37:36]

Er is veel gebeurd in mijn leven. Zelfs grote prijzen in dans, bodybuilding. En zelfs piano spelen, als dat iets is. Het gebeurt gewoon zo. Een innerlijke behoefte. Het is de onwil om je vaardigheden aan iemand te laten zien. Je weet wel, hoe gedichten ontstaan. Je kunt door je appartement lopen en plotseling komt er een ritme in je op. En dit ritme klopt op je aan en begint te werken.

Ik zei tegen mezelf dat ik het leven moest benutten zoals het is, tot het uiterste, en ik zei tegen mijn man: "Laten we eens naar de winkel gaan en wat potloden kopen, ik ga tekenen beginnen." Ik ging gewoon naar de winkel, kocht potloden en probeerde ergens meteen portretten te tekenen. Portretten trekken me aan. Mensengezichten inspireren me.

Wanneer je een portret schildert, kijk je in de ogen of de lippen van een persoon. Je voelt en weet alles over hen. Je weet op dat moment hun toekomst. Je dringt door tot in hun lot. Het portret neemt ofwel een deel van het probleem over of, anders, corrigeert het. Het is alsof je een dubbelganger oproept, als je het zo wilt zeggen, en samen met hen werkt. Optimisme is hier van belang.

Het is een soort energieke stof die de loop van de gebeurtenissen voor een persoon aanpast. Er is een oude term genaamd "ongedaan maken". Het is bijna magisch. Het is wanneer je een equivalent voor iets vindt en het repareert. Bijvoorbeeld, als iemand naar je komt en je schildert hen op een manier waarop je je ziel erin hebt gestoken, en ze zelfs mooier uitzien dan in het echte leven, kan het hen bij veel dingen helpen.

En we hebben een vreemd patroon opgemerkt. Wanneer ik een portret schilder, één portret na het andere, nemen mensen plotseling een sprong in hun carrière. Het gebeurde met het tweede, het derde... En dit soort verhalen herhaalde zich. Ik denk niet dat ik de enige ben die dit opmerkt. En het is ook een grote verantwoordelijkheid.

Interviewer [37:37 - 37:58]

Het is slechts een herinnering aan Dorian Gray, weet je? Iemand veroudert, iemand blijft jong, iemand groeit. Kun je je inschrijven voor een schilderles of zo? Of schilder je gewoon met mensen met wie je al lang samenwerkt? Wat een schattig jongen.

Svetlana [37:59 - 38:03]

Kom op, met plezier.

Interviewer [38:04 - 38:10]

Oké, laten we terugkeren naar onze callcenter. Ik denk dat de kijkers ons al overspoelen met telefoontjes. Lena, Dima.

Financiële Vragen

Svetlana [38:10 - 40:34]

Veel vragen komen over de financiële kant. Voorbeeld: Eugene uit Ussuriysk stuurde ons deze vraag: "Ik wil financiële groei. Ik doe er veel voor, maar aangezien ik dicht bij de grens met China woon, gaan natuurlijk het Jaar van de Draak en het Chinese Nieuwjaar aan ons voorbij. Er zijn veel voorspellingen dat dit jaar niet erg gunstig is voor investeringen of het starten van een nieuw bedrijf. Klopt dat? En als astrolog, wat is jouw mening over het Chinese Nieuwjaar?"

Nou, het Chinese systeem is vrij verenigd en professionele astrologie is een serieus instrument. Maar er zijn wel patronen te vinden. Bijvoorbeeld, het Jaar van de Draak leidt niet direct tot een dramatische historische wending of verschuiving. Het lijkt het te voorspellen tijdens het jaar. Maar als je dit instrument wilt gebruiken, wordt het Chinese Nieuwjaar niet veel vermeld in de horoscoop.

Wat financiële zaken betreft, benadruk ik opnieuw dat er geen universele regel bestaat. Sommige mensen ontdekken tijdens moeilijke jaren iets nieuws. En trouwens, dit is een tijd voor geheel nieuwe richtlijnen en nieuwe richtingen. Oude dingen die zijn gestorven en die je wilt herleven - dat is de slechtste optie. En alles wat met sparen te maken heeft, met deze onveranderlijke activa, dat kan misschien niet succesvol zijn. Maar alles wat innovatief is, frisse en dappere ideeën bevat, dat kan werken.

Investeren, hier kun je geen advies geven. Het is zeer subjectief. Het werkt voor iedereen anders, maar ik kan op dit moment niet met zekerheid zeggen, maar ik denk dat er rond februari een planetaire configuratie is die suggereert dat dit een goede tijd is om aan wereldwijde kwesties, zakelijke zaken of het creëren van iets te beginnen.

In principe, op het moment dat het decor verandert op het toneel en de artiest naar voren komt om een aria te zingen, voelt het op een of andere manier over het algemeen niet comfortabel. Vooral omdat alles kan veranderen. Dit is meer of minder hoe de huidige situatie eruitziet, vooral op financieel gebied.

Interviewer [40:34 - 41:42]

Svetlana, laten we nog een korte reclame maken. Onze kijkers krijgen in ons programma nog meer praktische tips, en ze kunnen nu al contact opnemen met de redactie. Blijf bij ons.

Goedendag nogmaals. Vandaag hebben we een van de meest gevraagde Russische astrologen als gast. Iemand wiens voorspellingen zowel door gewone mensen als door sterren worden gevolgd. Svetlana Dragan. Ik moet je eraan herinneren dat Katya Lel in ons studio onlangs deelde hoe Svetlana haar wereldwijde succes voorspelde met haar onvergetelijke hit "My Jelly" 20 jaar later. We gaan ons gesprek met Svetlana over de toekomst voortzetten terwijl we de Chinese Nieuwjaar naderen. Het jaar 2024 is al hier, ik denk dat het al is beschreven als een jaar van karma, en mensen praten erover. Het is duidelijk dat iedereen een aantal acties of daden heeft die ze zich schaamden of er spijt van hebben. Komt dat voor iedereen?

Karma en het Jaar 2024

Svetlana [41:44 - 42:30]

Het woord "karma" wordt door ons gezien als straf. Algemeen gesproken, is het het rechtzetten van iets dat scheef is. Het betekent niet dat alles slecht is, toch? Wat betreft de digitale essentie - 24, dit getal is verbonden met dit karma-concept in die zin dat je volledig moet doen of voltooien wat je moest doen maar niet hebt gedaan. Als je je ertegen verzet, zal het moeilijk zijn. Als je er geen angst voor hebt, doe je het volledig en begrijp je wat je doet, dan neemt deze vier met plezier het over en zegt: "Ja, je bent diep, je hebt alles gedaan, je hebt gebalanceerd, laten we verdergaan." Iets in die trant.

Interviewer [42:31 - 42:42]

Ja, Andrei, ik heb naast investeringen ook een meer aardse vraag. Svetlana, moet ik nu een auto kopen, moet ik er een lening voor afsluiten? Wat zal de situatie met de automarkt in ons land zijn?

Svetlana [42:42 - 43:03]

De algemene situatie verandert drastisch, met name op het gebied van vervoer en de automarkt. Nieuwe auto's komen in de mode en misschien worden ze betaalbaarder, ik weet het niet, maar de sector wordt uitzonderlijk dynamisch en ontwikkelt zich snel. Ik denk dat we moeten wachten tot juni en zien wat er gebeurt.

Interviewer [43:04 - 43:06]

Dus, diegenen die een auto willen kopen, wachten tot juni.

Svetlana [43:08 - 43:18]

In elk geval zullen er meer introducties zijn, een breder perspectief en een duidelijker inzicht in wat er moet gebeuren, aangezien deze sector zeer actief wordt.

Natuurlijke rampen en weersomstandigheden

Interviewer [43:18 - 43:25]

Laten we eens kijken naar je voorspelling voor eind 2022. Let goed op.

Svetlana [43:30 - 45:44]

Wel, laten we zeggen dat ik de 24e eeuw ergens zie. Er zijn enkele van zulke punten, zoals angstige. Dus bijvoorbeeld, de 24e eeuw. Het is ook een fascinerend verhaal. Aangezien er een multifunctionele, multispectrale, laten we zeggen, herstructurering van de Aarde gaande is, zullen er veranderingen plaatsvinden en zelfs nieuwe landen ontstaan, terwijl sommige dingen langzaam zullen verdwijnen. Natuurlijk, dit komt dichter bij 2025-2026. Maar het wereldwijde landschap van de Aarde zal zeker veranderen, sommige continenten zullen verdwijnen, terwijl anderen zullen opduiken.

Er zijn enkele gevaren in het Amerikaanse gebied. Ook in het Aziatische gebied zijn er gevaren, momenteel in potentieel gespannen gebieden. Rusland heeft een gunstige positie. Veel kwesties zullen landen beïnvloeden die dichterbij liggen, natuurlijk eilandnatiën en zo verder. Dit is inderdaad het geval. En ik kan bijvoorbeeld niet zeggen dat Europa, dat over het algemeen het continentale Europa is, ongemoeid zal blijven.

Water is een lastig onderwerp; het hoeft niet per se op het oppervlak van de Aarde te zijn. Het kan vanuit de diepten van de Aarde komen, en dat is zeker mogelijk. Daarom spreken we voortdurend over voorspelbare catastrofes, maar ze kunnen volledig onvoorspelbaar zijn op plaatsen waar we het minst verwachten.

Terwijl de thema's van vuur en water hier in de 23e eeuw nog steeds aanwezig zijn, is het thema van vuur veel duidelijker. En wanneer we het over vuur hebben, zijn deze vuren niet traditioneel. Ze worden soms kroonvuren genoemd. Dat wil zeggen, ze kunnen van bovenaf branden, of deze vonk kan bijvoorbeeld op de toppen van bomen ontstaan, niet van onderaf. Maar het is een zeer gevaarlijke brandproces, en het is gekoppeld aan oorzaken die we nog nooit hebben meegemaakt - daar zullen we meer over horen.

Interviewer [45:46 - 45:55]

Je spreekt veel over water, maar wat over vuur? Nou, voor degenen die in de landbouw werken, is het gerelateerd... Waarschijnlijk...

Svetlana [45:55 - 47:23]

Ik zou aanraden om voorzichtiger te zijn rond de 20e, laten we zeggen vanaf 21 april - dat is wanneer de tijd van verrassingen in alle opzichten zal aanbreken. Dat is enerzijds brandgevaar, en anderzijds nieuwe technologische doorbraken, absoluut nieuwe farmacologische en landbouwontdekkingen. Dit zijn monumentale veranderingen. Maar als we het over landbouw en branden hebben, zou ik dat tijdstip als potentieel onveilig markeren.

Ik weet dat je me er nu niet om vraagt, maar ik noem het toch. Ik heb Amerika in de gaten gehouden, en laten we zeggen dat ik zie dat in juli... Daar gebeuren natuurlijke processen niet onmiddellijk, zoals we weten. Er is een initiële fase van voorbereiding voor deze plek voor enkele behoorlijk gevaarlijke momenten gerelateerd aan waterfenomenen. En wanneer we de 25e jaar bereiken, vooral terwijl we naderen tot de lente, zullen er - niet in één dag, maar over het loop van een jaar en een beetje verder - ik kan alleen potentieel zeggen - significante veranderingen op dit continent plaatsvinden, serieuze veranderingen.

Californië, Japan en wereldwijde veranderingen

Interviewer [47:27 - 47:43]

Nee, ik heb enkele voorspellingen gelezen, dit wordt vaak besproken, voorspellingen dat een deel van Californië zou kunnen zinken, dat de tektonische platen daar zo mobiel zijn dat er inderdaad een risico op dat scenario bestaat. Dit wordt veel geschreven en besproken.

Svetlana [47:43 - 48:23]

Ja, ik begrijp dat het abstract wordt besproken, dan is het één verhaal. Maar wanneer je specifieke data ziet en hoe alles zich aanpast, wordt het een ander verhaal. Bijvoorbeeld, wanneer je Japan bekijkt, is het ook behoorlijk verrassend en lijkt het gevaarlijk. En soms, wanneer je naar andere landen kijkt, kan ik de stroom van informatie niet bijhouden, het volume is zo groot, en het is moeilijk om bij te blijven. Dus ik zou het mogelijk verkeerd kunnen voorstellen. Toen ik Argentinië zag, bijvoorbeeld, raakte ik verward door enkele ongebruikelijke, vreemde politieke of logistieke problemen. Het is gewoon onlogisch.

Verkiezingen in Amerika

Interviewer [48:23 - 48:36]

En vertel me dit: Iedereen is bezorgd, ik weet niet wie, maar er zijn mensen die zich zorgen maken over de verkiezingen in Amerika, en voor hen is de belangrijkste vraag Trump of Biden. Wie zie jij?

Svetlana [48:36 - 49:44]

Ik heb niet gekeken wie, maar wat ik wil zeggen is dat het leek alsof als Trump levend blijft na 6 oktober of ergens in oktober, nou, er zou een kans kunnen zijn. Maar het is een gevaarlijke situatie voor hem.

Wat betreft Biden, als je naar zijn kaart kijkt, is het... Ten eerste komt hij steeds verder van zijn doel af, bijvoorbeeld in april, door volledig onlogische beslissingen te nemen. Hij lijkt in een soort gelukzaligheid te leven. Er is geen vooruitzichtig plan. Eerst is er een verlangen om naar de oorlog te gaan, gevolgd door aanzienlijke problemen met zijn welzijn. En gedurende het hele jaar, tot het einde van 2024, ik weet het niet, tenzij hij een soort robotische bron heeft, is de man in uitstekende fysieke conditie en werpt hij serieuze twijfels op over zijn mentale beslissingen, in zekere zin. Het is duidelijk dat dit aan de rand van iets surrealistisch ligt. Ik zie Biden deze hele zaak niet voortzetten.

Een Nieuwe Epidemie

Interviewer [49:45 - 49:56]

Hoe heb je gereageerd op de verklaring van de WHO in Davos dat 2025 een X-epidemie zal zijn, zelfs gevaarlijker dan COVID?

Svetlana [49:58 - 50:57]

Er zijn enkele aanwijzingen, niet zo radicaal of dramatisch als we in 2020 zagen, maar rond mei en juni, en inderdaad, een vreemde kleine juni, vooral rond 1 juni, het lijkt alsof er geprobeerd wordt een complexe situatie te creëren, wellicht een militaire of bio-chemische, ik weet het niet, via de lucht.

Ik kan me niet precies herinneren, maar ik denk dat er nog een gerelateerd incident was in mei - water dat een virus draagt. Maar ik ben het erover eens: als ik 2020 had gezien, was het gewoon... We herinneren ons allemaal hoe het was. Het was buiten goed en kwaad. Hier zal het niet hetzelfde zijn. Het zal mysterieus zijn. Gewoon, dit jaar is zo uniek op deze manier, dat alles wat we nu zeggen en alles wat vreemd lijkt, ik denk dat het vreemder zal zijn dan wat we nu zeggen.

Wensen aan kijkers

Interviewer [50:59 - 51:08]

Wat wensen jullie voor onze kijkers? De tijd is snel voorbijgevlogen, het is tijd om het microfoon over te dragen aan onze collega's van het '60 Minutes' programma.

Swetlana [51:08 - 51:47]

Ik wens meer onafhankelijkheid, meer geloof in jezelf. Als je een vaardigheid hebt: wassen, koken, ik weet het niet, misschien bestudeer je papiereigenschappen, wat dan ook, maar blijf niet vastzitten aan het verleden, vasthouden aan structuren die zogenaamd je zullen helpen. Wees onafhankelijk en wees vriendelijk tegen iedereen.

Vind een partner, vind vrienden. En leer samen te werken. En zodra je dit gevoel van eenheid, dit gevoel van geluk hebt, zal het niet alleen op een emotioneel niveau zijn, maar productief zelfs in alledaagse zaken en over het algemeen in zakelijke aangelegenheden.

Interviewer [01:48 - 01:56]

Nou, zorg voor jezelf en je geliefden, wees gelukkig. Astrolog Dragan Svetlana was vandaag bij ons. Hartelijk dank voor deze uur in de lucht. Tot de volgende keer.

Gerelateerde berichten