Εκπομπή Αντρέι Μαλάχοφ από τις 5 Φεβρουαρίου 2024

Βίντεο
Από αυτό το σύνδεσμο
Μεταγραφή
Σβέτλανα [0:14 - 0:19]
Τα δάχτυλά μου έγιναν εξαιρετικά ευαίσθητα. Έγινε ανυπόφορο.
Ερωτηματολόγος [0:20 - 0:30]
Ακόμα και στη νεότητά της, στη δύση της Σοβιετικής Ένωσης, η Svetlana Dragan, γεννημένη στην μικρή πόλη Kamennaya στην περιοχή Penza, ένιωθε ότι ήταν διαφορετική από τους περισσότερους γύρω της.
Σβέτλανα [0:30 - 0:42]
Ξαφνικά, ένας πολύ επιθετικός άνθρωπος μπαίνει και αρχίζει να κουνάει κάτι. Γυρίζω προς αυτόν και κοιτάζω κατευθείαν στα μάτια του, μεταφέροντας μια συγκεκριμένη ιδέα. Χαλαρώνει.
Ερωτητής [0:43 - 0:52]
Παρά τη μανία των πρώτων δεκαετιών του '90 για θεραπευτές ψυχής όπως ο Κασπιρόφσκι, ο Τζουν και ο Τσουμάκ, η Σβετλάνα ξεκίνησε να αναπτύσσει τις ικανότητές της στην αστρολογία.
Σβετλάνα [0:53 - 1:01]
Διαθέτω διάφορα εργαλεία που μου επιτρέπουν να βλέπω τόσο την ανθρώπινη προσωπικότητα όσο και, για παράδειγμα, να τη χρησιμοποιώ για προβλέψεις.
Ερωτητής [1:01 - 1:17]
Η πανδημία COVID-19, οι παγκόσμιες οικονομικές κρίσεις, οι αλλαγές στα πολιτικά καθεστώτα και οι περιβαλλοντικές καταστροφές. Οι προβλέψεις που βοηθά να κάνει η Σβετλάνα Δράγκουν είναι τόσο ακριβείς που οι σκεπτικιστές ακόμη εικάζουν για μυστική συνεργασία της με υπηρεσίες πληροφοριών.
Σβετλάνα [1:17 - 1:26]
Άτομα από δομές εξουσίας σε οποιοδήποτε επίπεδο στρέφονται προς το εσωτικό. Καταλαβαίνουν τη δύναμη μιας τέτοιας ανάλυσης.
Ερωτητής [1:26 - 2:15]
Πώς θα εξελιχθούν οι τρέχουσες παγκόσμιες συγκρούσεις, και πρέπει να περιμένουμε την εμφάνιση νέων ζωνών έντασης στον πλανήτη; Ποιο στοιχείο - νερό ή φωτιά - πρέπει να φοβούνται οι Ρώσοι αυτό το επερχόμενο καλοκαίρι; Ποια ημερομηνίες στο 24ο έτος θα πρέπει να δώσουμε ιδιαίτερη προσοχή; Παγκόσμια πρόβλεψη πριν από το Κινεζικό Νέο Έτος από τη Svetlana Dragan στο πρόγραμμα μας σήμερα.
Καλησπέρα, χαιρετισμούς, καλωσορίσατε. Συναντιόμαστε πριν από το Κινεζικό Νέο Έτος, και ας πούμε ότι σας θυμόμαστε εδώ και αρκετές εβδομάδες, μαζί με την Katy Lel, η οποία ανέφερε ότι προβλέψατε τη διεθνή της φήμη χρόνια αργότερα με ένα από τα τραγούδια της. Ας θυμηθούμε τι μοιράστηκε.
Πρόβλεψη για την Katy Lel
Svetlana [2:15 - 3:14]
Φυσικά, είναι μια απίστευτη ιστορία, φίλοι, θα σας πω ειλικρινά. Πίστευα σε αυτό. Ευχήθηκα το σύμπαν πριν από 20 χρόνια, για το τραγούδι 'Marmaladny' να γίνει δημοφιλές σε όλο τον κόσμο, ειλικρινά. Αλλά δεν μπορούσα καν να φανταστώ ότι κάτι τέτοιο θα ήταν δυνατό στις μέρες μας.
Ναι, η διάσημη αστρολόγος μας, η φίλη μας Σβέτλα Ντράγκαν, μου είπε πριν από μερικούς μήνες, κοιτάζοντας το γενέθλιο χάρτη μου: «Ξέρεις τι σε περιμένει;» Κοίταξα την ημερομηνία γέννησής μου και είπα: «Τι; Τι συνέβη πριν από είκοσι χρόνια;» Είπα: «Το μαρμελάδα μου, πεταλούδα, μούσι-πούσι.» Ήταν εκρηκτικό, ήταν απίστευτα χιτ. Και είπε ότι ακριβώς η ίδια κατάσταση φήμης θα συμβεί, όπως πριν από είκοσι χρόνια, αλλά σε παγκόσμια κλίμακα. Δεν κατάλαβα καθόλου τι εννοούσε.
Συντονιστής [3:16 - 3:19]
Είναι όλα αυτά αλήθεια; Πες μας πώς το είδες να συμβαίνει.
Σβέτλα [3:20 - 3:54]
Καλά, είδα περισσότερα επειδή της είπα ότι αυτή η γλώσσα που μιλάτε, θα γίνει σχεδόν σαν μια κοινή γλώσσα. Είναι μια τόσο σημαντική αποστολή, σε παγκόσμια κλίμακα, επειδή προσεγγίζουμε ανθρώπους, εντελώς μη πολιτικά, και αυτό είναι μια πολύ σημαντική στιγμή, μια πολύ λαμπρή στιγμή, και συνδέεται πραγματικά με γεγονότα που συνέβησαν πριν 20 χρόνια, και ίσως με ένα τραγούδι που ήταν πριν 20 χρόνια. Την διασκέδασε τότε σίγουρα. Έτσι συνέβη.
Ερωτηματολόγος [3:54 - 4:05]
Απίστευτο. Αλλά θέλω να σας δείξω μια άλλη πρόβλεψή σας πριν το 2023. Τι μοιραστήκατε σε αυτό το στούντιο; Προσοχή.
Πρόβλεψη για το 2023: Ανασκόπηση
Σβέτλανα [4:06 - 5:12]
Μπορεί να υπάρξουν τέτοιοι φυσικοί καταστροφείς στο κοντινό μέλλον που θα απαιτούν εκτοπισμό, και η Ρωσία θα μπορούσε να γίνει αυτή που δέχεται όσους αναζητούν καταφύγιο. Φαίνεται ότι υπάρχει μια κατάρρευση του Δύσης, και αυτό είναι γύρω στο τέλος του 23ου, 24ου αιώνα. Και κάποιες περιοχές μπορεί να γίνουν ακατοίκητες. Υπάρχει η αίσθηση ότι η Αμερική χωρίζεται με κάποιο τρόπο.
Τον Μάρτιο, αυτή η πίεση που νιώθουμε τώρα, οικονομική, ιδεολογική, πολιτική, θα υποχωρήσει κάπως. Και οι αντίπαλοί μας θα αλλάξουν επίσης κάποιες από τις θέσεις και τη στρατηγική τους. Ξεκινώντας γύρω τον Απρίλιο, στις αρχές Απριλίου, και μέχρι το τέλος Μαΐου, η κατάσταση του Ζελένσκι είναι κρίσιμη. Είναι δύσκολο ακόμα και να φανταστεί κανείς ότι θα παραμείνει μετά από όλα αυτά.
Ερωτηματολόγος [5:15 - 5:27]
Αλλά σας υπενθυμίζω, αυτό ήταν το τέλος του 2022. Είπατε, για κάποιο λόγο, η Παλαιστίνη είναι τώρα ξεκάθαρα ορατή, οι καταστροφές που συνέβησαν στην Τουρκία. Ή υπάρχει κάτι άλλο που αναφέρατε;
Σβετλάνα [5:27 - 6:04]
Λοιπόν, πιστεύω ότι αυτή η μετανάστευση που υποτίθεται ότι θα συμβεί αυτή την άνοιξη θα είναι η πιο εμφανής. Έχει ήδη γίνει εμφανής, παρόλο που ίσως δεν συζητείται ευρέως, αλλά συνδέεται με πολιτικές και φυσικές διεργασίες.
Πιστεύω εκτός Ρωσίας θα αυξηθούν οι εντάσεις. Έτσι, η μεγάλη νήσος, το μέρος που ζούμε, που λέγεται Ρωσία, παραμένει σχετικά ασφαλής, όσο είναι δυνατόν σε αυτές τις εποχές.
Η Αστρολογία ως Επιστήμη
Ερωτηματολόγος [6:08 - 6:21]
Και ως αστρολόγος, πώς αντιδράσατε σε αυτά τα σχόλια που έγιναν τον Δεκέμβριο ότι η αστρολογία δεν είναι επιστήμη, ότι είναι ψευδοεπιστήμη, κ.λπ... Προσοχή.
Σβετλάνα [6:21 - 7:05]
Λοιπόν, γενικά, η επιστήμη έχει κριτήρια για να διακρίνει τι είναι επιστήμη και τι όχι. Η αστρολογία, ως καμία άλλη αναλυτική επιστήμη, ταιριάζει στα κριτήρια της επιστήμης επειδή υπάρχει μια βάση αποδεικτικών στοιχείων, ένα σύστημα και ένα πολύ αρχαίο υπόβαθρο, κ.λπ.
Και με την ευκαιρία, έχω εργαστεί σε αυτόν τον τομέα για πάνω από 25 χρόνια. Και ξέρω ότι όλοι αυτοί που υποτίθεται αντιτίθενται σε αυτή την επιστήμη, τόσο σε πολιτικούς κύκλους όσο και μεταξύ υψηλού επιπέδου επιστημόνων, την χρησιμοποιούν οι ίδιοι και συχνά δεν την παραδέχονται ή ακόμα και την αρνούνται. Αν και, σε ιδιωτικές συνομιλίες, μου λένε: «Καταλαβαίνεις, δεν μπορούμε να το κάνουμε έτσι.»
Δύναμη και Αστρολογία
Ερωτηματολόγος [7:05 - 7:14]
Τώρα, με ειλικρίνεια. Ας δούμε τι μας έχουν πει πριν από τη μετάδοση, για τους ανθρώπους που συχνά λαμβάνουν σημαντικές αποφάσεις, πώς σας προσεγγίζουν.
Σβετλάνα [7:17 - 8:32]
Άτομα από δομές εξουσίας, σε οποιοδήποτε επίπεδο και σε οποιοδήποτε πεδίο, εξακολουθούν να καταφεύγουν σε προσπάθειες να μην εμπλακούν με το εσοχικό, αλλά να βρουν κάποιες αντικειμενικές εξόδους. Μια τέτοια ανάλυση, η οποία είναι επίσης αρκετά αποτελεσματική, καθώς είναι εντελώς ανεξάρτητη από οποιουσδήποτε θεμελιώδεις πολιτικούς δείκτες, για παράδειγμα. Δεν είναι ζήτημα φιλοδοξίας, είναι ζήτημα εργαλείων που λειτουργούν.
Και κατανοώντας ότι αυτά είναι φυσικές διεργασίες, κατευθυντικές δυνάμεις που προέρχονται από φυσικούς κύκλους και ρυθμούς, και ούτω καθεξής. Και, φυσικά, πολλές δομές εξουσίας αναγνωρίζουν τη δύναμη μιας τέτοιας ανάλυσης. Όταν ένα τέτοιο εργαλείο βρίσκεται στα χέρια σκεπτόμενων ανθρώπων, θα ήταν παράλογο να το εγκαταλείψουν, φυσικά.
Απλά όλοι αυτοί που το χρησιμοποιούν, το παρουσιάζουν με διαφορετικό τρόπο. Κάποιοι το παρουσιάζουν με τη δική τους ιδέα, κάποιοι από αυτούς, συχνά θεωρούνται σχεδόν προφήτες, αλλά χρησιμοποιούν εσωτερικές πληροφορίες από αστρολογικές σφαίρες, και ούτω καθεξής. Δεν γνωρίζω ούτε έναν πολιτικό που θα αγνοούσε αυτό, ακόμη και εκείνους που το επικρίνουν.
Ερωτηματολόγος [8:37 - 8:46]
Εδώ, οι συντάκτες, για κάποιο λόγο, έκαναν μια προσπάθεια, τοποθετώντας ένα βίντεο του Vladimir Vladimirovich Zhirinovsky, τον οποίο πολλοί αποκαλούν τώρα προφήτη, ή είχατε αυτόν στο μυαλό σας τόσο κομψά;
Svetlana [8:46 - 8:47]
Συμπεριλαμβανομένου αυτού.
Ερωτηματολόγος [8:48 - 8:49]
Αυτό σημαίνει ότι θα μπορούσε επίσης να χρησιμοποιήσει...
Σβετλάνα [8:49 - 9:15]
Δεν ήταν απλώς σε θέση να το κάνει, αλλά μεταξύ των αστρολόγων, μερικές φορές γνωρίζουμε ακόμη και τα επώνυμα αυτών που συμβουλεύονται. Τα γνωρίζουμε μέσω τέτοιων μεθόδων. Ένας είναι ένας αρκετά γνωστός οικονομικός προβλεπτής. Είδα απλώς ένα άτομο που συμβουλευόταν αυτό και έθετε χρόνο και ημερομηνία. Επομένως, αυτά είναι απλά αστρολογικά εργαλεία.
Γυμνό Πάρτι
Ερωτηματολόγος [9:18 - 9:34]
Δεν μπορώ παρά να σας ρωτήσω: εδώ είναι οι συμμετέχοντες στο περίφημο γυμνό πάρτι, το οποίο αποδείχθηκε ότι ήταν στην λάθος στιγμή και τόπο, όπως πιστεύετε, είναι απλώς μια σύμπτωση που οι άστρες ευθυγραμμίστηκαν ή, όπως λένε πολλοί, κάποιο είδος ζώντιας αριθμητικής εκείνη την ημέρα;
Σβετλάνα [9:34 - 10:32]
Αυτό είναι μέρος μιας παγκόσμιας διαδικασίας που λαμβάνει χώρα αυτή τη στιγμή, όπου αυτή η μορφή κουλτούρας, αυτός ο τρόπος ζωής που κυριαρχούνταν από την κατανάλωση, ξεθωριάζει. Και επειδή η βιομηχανία ψυχαγωγίας αποτελεί κατά βάση την κορυφή αυτής της κουλτούρας, εξαφανίζεται με αυτόν τον πολύ εμφανή τρόπο.
Ακόμα και αυτοί που, ας πούμε, συμμετείχαν σε αυτό, αυτοί που υποστήριζαν ότι το πάρτι θα έπρεπε να αντιμετωπίζεται αποκλειστικά τεχνικά και έλεγαν ότι ήταν απαράδεκτο, και αυτοί επίσης, με μια έννοια, είναι τα χέρια της ιστορίας που δεν τα βλέπουμε αυτή τη στιγμή. Βλέπαμε ένα επεισόδιο και σκεφτόμασταν: τι κακή τύχη για αυτούς τους ανθρώπους. Όχι, αυτή είναι μια διαδικασία που θα συνεχιστεί, μια διαδικασία που θα κάνει τις αξίες εντελώς διαφορετικές από αυτές που ήταν κάποτε.
Ο Δρόμος προς την Αστρολογία
Συνεντευξιαστής [10:32 - 10:53]
Έχετε ενταχθεί στο συνδικάτο αστρολόγων για 27 χρόνια, ακολουθώντας το επάγγελμα της ζωής σας. Σε ποια στιγμή καταλάβατε ότι ούτε το μπαλέτο ούτε η σωματική άσκηση... Κοιτάξτε απλά πόσο υπέροχα είστε σε φόρμα συνολικά. Ήταν αυτή η πορεία που σας οδήγησε στη σημερινή σας κατάσταση;
Σβετλάνα [10:53 - 11:06]
Στην πραγματικότητα, όλα συνέβησαν παράλληλα, και ενώ έκανα σωματισμό και χορό, ενδιαφερόμουν επίσης για την ανάγνωση των χεριών και την αριθμολογία, με ακρίβεια. Όλα αυτά τα ενδιαφέροντα ήταν πάντα παράλληλα, κανένα δεν ακυρώνει το άλλο· απλώς κάνουν τη ζωή πλήρης και πλούσια.
Ερωτηματολόγος [11:06 - 11:09]
Έτσι, θυμάσαι την ημέρα που άνοιξες την πόρτα στο σχολείο της αστρολογίας;
Σβετλάνα [11:09 - 13:14]
Είχα πολλές μεθόδους πρόβλεψης, αλλά έλειπαν πληροφορίες. Όταν κοιτάς ένα χέρι, βλέπεις ένα έτος, βλέπεις χρόνια, και μερικές φορές μπορείς να πεις εβδομάδες από τα νύχια. Αλλά μέρες; Όχι. Έτσι, φυσικά, έλειπαν τα βασικά. Δοκίμασα την αστρολογία και ανακάλυψα μια πολύ κομψή και προσβάσιμη φιλοσοφία που είχε νόημα για μένα. Σε περίπου δύο μήνες, βυθίστηκα τόσο πολύ που άρχισα να δίνω συμβουλές, αρκετά αλαζονικά.
Στη συνέχεια, σε κάποιο σημείο, ένας άνθρωπος ήρθε προς μένα και είπε, «Ακούστε, ας δοκιμάσουμε να παίξουμε με το δολάριο». Μπορούσα να το δοκιμάσω, αλλά ήταν... Λοιπόν, έπρεπε να μελετήσω ολόκληρο τον χάρτη της Αμερικής, να βρω το σημείο αναφοράς που λειτουργεί με το δολάριο, επειδή ο χάρτης του δολαρίου δεν λειτουργεί. Ξεκινήσαμε να εξερευνούμε αυτό το θέμα, τα πράγματα προχώρησαν, και ξαφνικά κατάλαβα πώς λειτουργούσε.
Και αυτό είναι πολύ σημαντικό για έναν αστρολόγο: μια βάση δεδομένων χωρών, ηγετών, και τέτοιων κρίσιμων ιστορικών σημείων όπου ξεκίνησαν σημαντικά γεγονότα. Για παράδειγμα, το άνοιγμα χρηματιστηρίων. Σε όλη αυτή την περίοδο, συσσώρεσα μια πολύ πλούσια και εκτεταμένη εμπειρία.
Στη συνέχεια, με προσκάλεσαν στο πρόγραμμα. Το 2009, στο «Russia-1» υπήρχε το «Πρωινό της Ρωσίας», το οποίο είχε οικονομικές προβλέψεις. Ως οικονομολόγος, έκανα εβδομαδιαία πρόβλεψη για την επερχόμενη εβδομάδα, καλύπτοντας μετοχές και κάποια πολιτικά γεγονότα. Γενικά, το πρόγραμμα ήταν στον αέρα. Κατά τη διάρκεια του έτους, είχα πιθανώς 7-8, ή ακόμα περισσότερους, οικονομολόγους. Ωστόσο, παρά τον ιδρώτα και την κόπο εκείνης της χρονιάς, απέκτησα πολύτιμη εμπειρία που με βοηθά ακόμα σήμερα. Αυτό ήταν μια ιστορική πρεμιέρα στη ζωή μου.
Ερωτητής [1:14 - 1:20]
Έτσι, με όλη αυτή τη γνώση, εξακολουθείτε να αισθάνεστε ότι υπάρχει κάποια κυκλικότητα;
Σβετλάνα [1:20 - 2:41]
Φανταζόμαστε μια κυκλικότητα, μια γραμμικότητα, εδώ υπήρχε επανάληψη αυτού, και γίνεται πιο ογκώδης. Είναι όλα πολύ περίπλοκα, είναι σαν μια ολογραφική εικόνα που επικαλύπτεται η μία πάνω στην άλλη. Γνωρίζω, εξάλλου, πολλούς καθηγητές που έχουν προσπαθήσει να εργαστούν με αυτό, να βρουν κύκλους, και υπάρχουν πολύ ενδιαφέρουσες ανακαλύψεις.
Αλλά είναι σαν την εφεύρεση του ποδηλάτου, ακόμα απαιτούσε ερωτήσεις. Μου είπαν: "Τι είδους κύκλος είναι αυτός;" Λέω: "Ξέρετε, είναι το τετράγωνο του Ουρανού με τον Πλούτωνα, δεν είναι απλώς η κίνηση ενός πλανήτη." Και ήταν ξεκάθαρο ότι έλειπαν πολλές εισροές που θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν.
Και, φυσικά, είναι μια περίπλοκη ιστορία, εντελώς ασαφής. Κάποιες φορές βλέπεις ένα συγκεκριμένο θέμα στο τέλος με έναν συγκεκριμένο σκοπό. Αλλά κατά τη διάρκεια της διαδικασίας, οι άνθρωποι δεν καταλαβαίνουν γιατί συμβαίνει αυτό, όπως λες για ένα γυμνό πάρτι. Γιατί; Για τίποτα. Συμβαίνει για να εισαχθούν εντελώς νέες κανόνες και αξίες το 1924, μια νέα κατεύθυνση για τη Γη και την ανθρωπότητα. Και βλέπουμε πράγματα που δεν έχουν πλέον σημασία, που είναι μια φάρσα, μια υποκατάστατη, ακόμα και στον πολιτισμό.
Χειρομαντεία: Ανάγνωση Νυχιών
Ερωτηθέν [2:42 - 2:58]
Αναφέρατε τα νύχια, είναι πολύ ενδιαφέρον. Πρόσφατα τα έβγαλα, οπότε είναι ένα ευαίσθητο θέμα. Ξαφνικά θυμήθηκα ότι ως παιδί, συχνά έβλεπα μικρά λευκά πράγματα στα νύχια μου. Τώρα δεν τα βλέπω καθόλου. Είναι λόγω της ηλικίας ή επειδή είστε έμπειρη χειρομαντείς;
Σβέτλανα [2:59 - 5:08]
Γενικά, το πρόγραμμά μας είναι το εξής: αν δείτε ένα σκοτεινό ή κόκκινο σημείο, όχι λαμπερό, να κινείται από την αρχή του νυχιού, σαν τρύπα, ή κάπου από κάτω, θα κινηθεί προς τα πάνω. Όταν φτάσει στη μέση του νυχιού, αυτό είναι το στιγμή της εμφάνισής του. Συνήθως, αν είναι ένα σκοτεινό σημείο, είναι μια πολύ αρνητική στιγμή. Μπορεί να οδηγήσει σε ασθένειες και απώλειες. Έχω δει πολλά τέτοια παραδείγματα.
Αν το σημείο μετατοπιστεί ελαφρώς προς τα δεξιά ή αριστερά από το κέντρο και δεν κινείται κάθετα, τότε μπορούμε να θεωρήσουμε ότι τα πιο κρίσιμα στιγμιότυπα έχουν περάσει. Φυσικά, όλα εξαρτώνται από το ποιο δάχτυλο και ποιο σημείο.
Αλλά μερικές φορές, για παράδειγμα, ένα κορίτσι έχασε τον αδερφό της. Ήταν πολύ αναστατωμένη και είπε ότι μπορεί να είναι νεκρός. Βλέπω αυτό το σημείο, και το βλέπω να κινείται προς την πλευρά, οπότε δεν κινείται ευθεία. «Ξέρετε, μπορεί να υπάρχουν προβλήματα, αλλά θα βρεθεί, είναι ζωντανός». Ακριβώς αυτό συνέβη.
Έτσι, ουσιαστικά, αν δεις την εμφάνισή της, καλά, αν είναι από την αρχή, μπορεί να υπάρχει περίπου ένας μήνας και μισό για κάποιες αποφάσεις. Αλλά αν είναι ήδη σε κίνηση... Έχω δει ανθρώπους. Θυμάμαι κάποιον να κλείνει την πόρτα σε ένα ταξί, βλέπω αυτό το σημάδι πάνω του, και η κοπέλα του τον συμβουλεύει. Και σκέφτομαι, "Λοιπόν, ίσως αυτός ο άνθρωπος δεν είναι αυτός που πρέπει." Και κυριολεκτικά, δεν έχει περάσει ούτε μια εβδομάδα, και αποδεικνύεται, ναι, συνέβη μια τραγωδία. Αυτά είναι πράγματι σύμβολα.
Συνολικά, θέλω να πω, μην φοβάστε αυτό, μην φοβάστε. Είναι όλα, όπως η αστρολογία ή η ανάγνωση των γραμμών των χεριών, ένας οδηγός για δράση, ένας οδηγός για να καταλάβετε τι πρέπει να κάνετε. Δεν είναι μια καταδίκη, ούτε μια θανατηφόρα καταδίκη· είναι μάλλον μια έμμεση βοήθεια. Αν την απορρίψουμε, καλά, όσο και αν δεν θέλουμε να το μάθουμε. Και στην πραγματικότητα, πολλοί άνθρωποι ωφελούνται από το να μην το γνωρίζουμε. Έτσι, είμαι πάντα υπέρ του να γνωρίζουμε όχι μόνο κάποιες περιστάσεις της μοίρας, αλλά και τον χαρακτήρα του ατόμου με το οποίο έχουμε να κάνουμε, ειδικά ενός παιδιού.
Σημαντικές Ημερομηνίες 2024
Ερωτηματολόγος [5:09 - 5:22]
Μπορώ ήδη να ακούσω τους θεατές της τηλεόρασης μας να ζητούν κάποιες σημαντικές ημερομηνίες για τη χώρα το 2024. Ποια νούμερα θα μπορούσατε να ονομάσετε σημαντικά;
Σβετλάνα [17:22 - 17:25]
Για τη χώρα ή για τον κόσμο;
Ερωτηματολόγος [17:26 - 17:27]
Ας ξεκινήσουμε με τη χώρα.
Σβετλάνα [17:28 - 19:50]
Λοιπόν, με ειλικρίνεια, όλες οι διαδικασίες που συμβαίνουν... Όλοι φαίνεται να βλέπουν τη χώρα και τον κόσμο ως ξεχωριστές οντότητες, αλλά είναι όλα μέρος του ίδιου υφάσματος.
Θα έλεγα ότι θα επισημάνουμε την τρίτη δεκαετία του Φεβρουαρίου, όταν μπορούμε να παρακολουθήσουμε πολλές μεταβατικές διαδικασίες. Συνολικά, ο Φεβρουάριος και ο Μάρτιος αισθάνονται σαν μια περίοδος αναταραχής σε κάθε αίσθηση-στην ηγεσία, στην αναζήτηση περαιτέρω στρατηγικών, οικονομικά, και ούτω καθεξής. Είναι σαν να σχηματίζονται νέες συμμαχίες με την άφιξη της άνοιξης.
Παρεμπιπτόντως, υπάρχει ισχυρή τάση προς αυτό τον τρόπο τον Φεβρουάριο. Πολλές χώρες, κατανοώντας ότι η κατάσταση είναι αρκετά σοβαρή, θα επιδιώξουν προσπάθειες για να συμφιλιωθούν με κάποιον τρόπο, να βρουν κάποιο σημείο στήριξης από οποιονδήποτε. Και θα δούμε πιθανώς τέτοιες προσπάθειες συνεργασίας, ίσως ακόμη και τον Φεβρουάριο.
Αλλά πώς μεταμορφώνεται η Ρωσία μετά τον Μάρτιο, με εντελώς νέες ιδέες, μια φρεσκάδα και ετοιμότητα για νέες εκρήξεις σε όλους τους τομείς... Είναι ένα έτος εκπλήξεων, πράγματι. Και η ερώτηση, απροσδόκητα αρκετά, αφορά την ελευθερία κίνησης. Μπορεί να είναι εσωτερικός τουρισμός ή ίσως ακόμη και προσπάθειες εξωτερικού τουρισμού που θα πλησιάσουν.
Η δυναμική είναι τέτοια που ακόμη και, για παράδειγμα, μέχρι το τέλος Απριλίου - Μάιο, θα υπάρξει σοβαρή περιστροφή στους κύκλους διαχείρισης. Ίσως το δεύτερο μισό του έτους να είναι πιο προκλητικό, αλλά είναι προκλητικό επειδή όταν ξαφνικά μπαίνει νέα ζωή, η παλιά προσπαθεί να την απωθήσει, να πάρει εκδίκηση.
Και ίσως, από τον Αύγουστο και μετά, μέσω του φθινοπώρου μέχρι τον Νοέμβριο, θα είναι μια δύσκολη περίοδος, ξανά, μπορεί να υπάρξει κάποια προσπάθεια για αναδιοργάνωση τόσο δομικά όσο και, ξανά, στη διαχείριση και το οικονομικό περιβάλλον. Αλλά αυτό είναι μια προσωρινή πάλη, επειδή η πεθαίνοσα, ας πούμε, φιλοσοφία της ζωής που γεννήθηκε με το ίδιο δολάριο, η αμερικανική όραση, είναι όλα ένα σύμβολο του ίδιου. Θα δύσει. Όλοι θα το δούμε. Με τον τρόπο...
Ερωτηματολόγος [19:50 - 19:51]
Δολάριο ή ρουβλί;
Σβετλάνα [19:51 - 20:30]
Δολάριο. Δεν θα φύγει αμέσως. Έχω, για παράδειγμα, μια πιο λεπτομερή πρόβλεψη επειδή οι έμποροι εργάζονται με αυτό. Θα έχει, φυσικά, αυτές τις αυξομειώσεις στην ανάπτυξη, όλα αυτά. Αλλά η ώρα έχει έρθει όπου το θέμα του δολαρίου, μαζί με το σύνολο του μοντέλου του τρόπου ζωής του, όπως έχουμε συνηθίσει, τελειώνει. Και φαίνεται πολύ ότι ίσως το ρουβλί μας, ίσως ακόμη και ψηφιακό, δεν μπορώ να πω ακόμα. Αλλά η αναδιάρθρωση του παγκόσμιου χρηματοπιστωτικού συστήματος θα γίνει απλά το θέμα του έτους.
Ερωτηματολόγος [8:31 - 9:35]
Σβετλάνα, ας κάνουμε μια μικρή διακοπή για διαφημίσεις αμέσως μετά. Πώς μπορεί ένα πορτρέτο ενός ατόμου να αλλάξει την τύχη; Και επίσης ερωτήσεις από τους θεατές μας. Μην αλλάξετε καναλί.
Είναι γνωστή ως άτομο των οποίων οι προβλέψεις πραγματοποιούνται με απίστευτη ακρίβεια. Η μέρα της προγραμματίζεται μέχρι το λεπτό, και στη σειρά για τις προβλέψεις της είναι αστέρια, πολιτικοί, σκηνές, θέατρο και κινηματογράφος. Από το 2015, προέβλεψε την πανδημία του κορωνοϊού, η οποία σταμάτησε σχεδόν τη ζωή στον πλανήτη. Το 2016, μίλησε για μια καυτή Ευρώπη και την απομάκρυνση της Ομοσπονδιακής Καγκελαρίου Άνγκελα Μέρκελ. Και το 2018, συζήτησε την αυξανόμενη εγγύτητα μεταξύ Ρωσίας και Κίνας, η οποία τώρα φαίνεται τρομακτική σε πολλούς γύρω στον κόσμο. Σήμερα, την παραμονή του Κινέζικου Νέου Έτους, η αστρολόγος Σβετλάνα Δράγκαν είναι στο στούντιο μας, συνεχίζοντας τη συζήτησή μας για το μέλλον.
Σβετλάνα [21:36 - 22:06]
Με την ευκαιρία, Αντρέι, θέλω να πω ότι δεν ξέρω αν το νιώθεις ή όχι, αλλά φαίνεται σε μένα ότι έχεις και εσύ κάποιες ενδείξεις ή μια επιθυμία να αλλάξεις κάτι στη ζωή σου, ακόμα και μια επαγγελματική αλλαγή. Δεν ξέρω αν το νιώθεις, αλλά είναι πολύ παρόμοιο... Θα υπάρξουν ορισμένες φάσεις φέτος, και θα σε οδηγήσουν σε αυτές. Και αυτή η εσωτερική μεταμόρφωση... Λοιπόν, μπορώ να υποθέσω ότι βρίσκεσαι σε μια κατάσταση προσμονής.
Ρετροδρομική Αφροδίτη
Συντονιστής [22:07 - 22:51]
Έχεις κεντρίσει το ενδιαφέρον μου. Ας δώσουμε φωνή στο κέντρο κλήσεων μας - η Λένα και ο Δίμα.
Ναι, Αντρέι, γεια σου. Φυσικά, αυτό το θέμα εκτοξεύει το κέντρο κλήσεών μας, και λαμβάνουμε πολλές ερωτήσεις. Λοιπόν, Σβετλάνα, νωρίτερα φέτος δημοσίευσες ένα βίντεο στο κανάλι σου προβλέποντας το 2024. Αυτό το βίντεο, μεταξύ άλλων, έγινε ένα από τα πιο δημοφιλή βίντεο στο ρωσικό ίντερνετ. Έτσι, κάλυψες πολλά θέματα, συμπεριλαμβανομένου του, ας πούμε, αναδρομικού Ερμή. Και όλοι αναρωτιούνται: σε παρακαλώ πες μας, πολλοί αποδίδουν τις δυστυχίες, τις αποτυχίες τους σε αυτό το αναδρομικό Ερμή. Τι είναι αυτό; Μπορεί πραγματικά να κατηγορηθεί για οτιδήποτε; Για ποιο λόγο είναι αυτό το διάστημα; Τι μπορούμε να κάνουμε, τι δεν μπορούμε να κάνουμε; Γενικά, απάντησε σε αυτή την ερώτηση.
Σβετλάνα [22:54 - 26:17]
Είναι τόσο διασκεδαστικό. Βασικά, όταν ο Ερμής είναι σε αναδρομική θέση, είναι μια στιγμή όπου ο χρόνος σας ρίχνει πίσω για να σκεφτείτε. Ίσως είχατε μια διαμάχη με κάποιον, αφήσατε κάτι αναπάντητο. Ίσως κάνατε κάτι και δεν ήταν ακριβώς σωστό, κάτι που μπορεί να διορθωθεί. Ίσως κάτι ανεκπλήρωτο, ασαφές, αναπάντητο. Σας ρίχνει πίσω και σας δίνει την ευκαιρία να διορθώσετε κάτι. Φυσικά, δεν σας δίνει τη δυναμική ενός υποσχόμενου μέλλοντος.
Κατανοητά, μπορεί να αγοράσετε ένα αυτοκίνητο και να αντιμετωπίσετε αυτό το ζήτημα. Εγώ προσωπικά το έχω βιώσει όχι μία φορά. Μια φορά, ήθελα πραγματικά ένα λαμπερό βραστήρα που έλαμπε όταν ενεργοποιούνταν. Τον αγόρασα κατά τη διάρκεια της αναδρομικής θέσης του Ερμή, τον έφερα σπίτι. Σκέφτηκα: καλά... δεν λειτουργεί ακριβώς κατά 100%. Όχι, κάηκε την επόμενη μέρα. Τον πήγα πίσω όπου τον είχα αγοράσει. Είπα: «Κάηκε». Μου έφεραν έναν άλλο. Τον έλεγξαν. Καίει. Ένας δεύτερος. Καίει. Ένας τρίτος. Είπα: «Καιει. Μπορούμε να τον πάρουμε από το αποθήκη;» Είπα: «Δεν χρειάζεται. Ευχαριστώ. Καταλαβαίνω τώρα.»
Επομένως ναι, τεχνικά ζητήματα, η έναρξη ενός έργου - αυτά είναι ριψοκίνδυνα θέματα. Αλλά υπάρχει μια πολύ σημαντική λεπτή διαφορά. Ο Ερμής σε αναδρομική πορεία - μπορεί να έχετε μια διαμάχη με κάποιον, μην ανησυχείτε, θα τα πείτε, απλά δεν σας καταλάβατε. Αλλά αν κινηθεί άμεσα, τις πρώτες τρεις μέρες όταν επιστρέφει σε προπορευόμενη κίνηση και προχωράει - αν υπάρχει μια διαμάχη ή κάτι συμβαίνει κατά τη διάρκεια εκείνου του χρόνου, αυτό θα μπορούσε να είναι μια μη αναστρέψιμη διαδικασία.
Αλλά στο πλαίσιο άλλων αστρολογικών ενδείξεων, είναι απλά μια μικρή λεπτομέρεια. Τα πιο σοβαρά πράγματα συμβαίνουν κατά τη διάρκεια των εκλείψεων. Αυτό είναι σοβαρό. Μπορεί να προγραμματίσει πράγματα για σχεδόν 20 χρόνια. Και τι συμβαίνει κατά τη διάρκεια μιας έκλειψης, τι σκεφτήκατε, κάνατε, είπατε - μερικές φορές εκτυλίσσεται δραματικά.
Αν θυμάστε, υπήρχε ένας τέτοιος τραγουδιστής, ο Jumanjo. Μετά συνέβη απλά ότι με κάλεσαν στο TNT για την Πρωτοχρονιά, μιλούσα για να είμαστε πιο προσεκτικοί με τα λόγια, αν τα πείτε τώρα - συνέπεσε με μια εκλείψη, θα μπορούσε να συμβεί. Και παρακολουθώ αυτό το πρόγραμμα, και υπάρχουν τέτοια επεισόδια με συνεντεύξεις. Λαμβάνουν συνέντευξη από τον Jumanjo, και λέει αυτή τη φράση: «Τι πιστεύετε ότι θα τελειώσει με αυτό;» Λέει: «Φυσικά, με το θάνατο.» Τέτοιες φράσεις έχω συναντήσει πολλές φορές.
Έτσι, όταν συμβαίνει μια εκλείψη: αναλάβετε την ευθύνη για τον εαυτό σας, τα λόγια σας, τις σκέψεις σας, για τους ανθρώπους. Γνωρίζω ζευγάρια που, ερωτευμένα ο ένας με τον άλλο, είχαν καυγά κατά τη διάρκεια μιας εκλείψεως - είτε σεληνιακή είτε ηλιακή. Προσπάθησαν να συμφιλιωθούν, καλά, δεν ξέρω, για πάνω από δέκα χρόνια. Ήταν μάταιο.
Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει ένα κενό μεταξύ του παρελθόντος και του μέλλοντος. Εδώ τοποθετείτε αυτή την ιστορία, και συνεχίζει σαν ένα νήμα υφανμένο σε μια πλεξούδα, δεν μπορείτε να το τραβήξετε από εκεί. Γι' αυτό και όλα τα πολιτικά διαδικασίες και όλες οι ανθρώπινες διαδικασίες τοποθετούνται εκεί.
Οι εκλείψεις μπορούν να είναι καλές, κακές ή αδιάφορες. Κάποιες φορές, μια εκλείψη πέφτει σε ένα σημαντικό σημείο στο αστρολογικό διάγραμμα κάποιου, αλλάζοντας ολόκληρη τη ζωή του. Ενώ για άλλους, δεν αφήνει σχεδόν κανένα σημάδι. Επομένως, είναι όλα πολύ υποκειμενικά και κάθε άτομο βιώνει αυτό με διαφορετικό τρόπο.
Ηλιακή Εκλείψη στις 8 Απριλίου
Συντονιστής [26:17 - 26:24]
Και φέτος, στις 8 Απριλίου, έχουμε μια ολική ηλιακή εκλείψη. Θα πρέπει να πάρετε την ημέρα ελεύθερη και να μείνετε στο κρεβάτι;
Σβέτλανα [26:25 - 28:27]
Προσωπικά, βρίσκω αυτή την εκλείψη πολύ γοητευτική. Οι εκλείψεις ακολουθούν ένα σενάριο. Αν κοιτάξουμε αυτό που συμβαίνει συνολικά και το σενάριο που προηγείται της 8ης Απριλίου, μπορούμε να επιστρέψουμε στον Οκτώβριο, όταν είχαμε μια εκλείψη, και να συντονιστούμε με παράγοντες όπως η αναδρομική Ερμης, που υποδήλωνε σε παγκόσμιο επίπεδο: "Ας κλείσουμε τα πάντα." Αυτό είναι αυτό που είδαμε να ξεκινάει από τον Οκτώβριο.
Σε ανθρώπινο επίπεδο: «Ας συγκεντρωθούμε απλά τώρα σε κάποια συντροφιά, μετά θα ομαδοποιηθούμε, θα συνεργαστούμε και θα προχωρήσουμε». Αλλά υποτιμήσαμε το γεγονός ότι δημιουργήσαμε αυτή τη συνεργασία στην ένταση της στιγμής, απλά επειδή φοβόμασταν να είμαστε μόνοι. Και η έκλειψη στις 8 Απριλίου, μοιάζει να μας φέρνει σε μια κατανόηση του τι σημαίνει συνεργασία. Ότι όλα όσα κάναμε τον Οκτώβριο δεν έχουν πλέον σημασία. Δοκιμάσαμε μόνο τι είμαστε ικανοί να κάνουμε σε συνεργασίες. Είμαστε ικανοί για αυτές; Μπορούμε να ακούσουμε ο ένας τον άλλον, να κατανοήσουμε ο ένας τον άλλον;
Μου ζήτησες πληροφορίες για την Κατγιά Λελ. Απλά εδώ, σε αυτόν τον πλανήτη, υπάρχει μια τεράστια σημασία, επειδή το ζήτημα της κατανόησης της γλώσσας δεν αφορά μόνο τη γλώσσα, αλλά την αμοιβαία κατανόηση. Δηλαδή, μια αναθεώρηση των σχέσεών μας: πώς επικοινωνούμε ο ένας με τον άλλον, τι ζητάμε ο ένας από τον άλλον, αν είναι πόλεμος, ηγεσία, ή αν θέλουμε αμοιβαία κατανόηση.
Και αυτή η έκλειψη μας ωθεί να βρούμε κάποιον σε προσωπικό επίπεδο, έναν αληθινό σύντροφο, απογοητευμένους από κάποιον άλλο. Αυτή η έκλειψη, είναι όλο θέμα εύρεσης μιας κοινής γλώσσας σε όλα τα επίπεδα και, απροσδόκητα, επαναξιολόγησης κανόνων - σε παγκόσμια κλίμακα, ας το ονομάσουμε τους κανόνες του γεωπολιτικού παιχνιδιού. Θα δούμε πράγματα να χωρίζονται και άλλα να ενώνουν. Αυτές οι ενώσεις, μια προσπάθεια να ενωθούμε για να βρούμε την πιθανότητα να είμαστε μαζί σε ίσες σχέσεις.
Γεννημένος στις 29 Φεβρουαρίου
Συντονιστής [28:28 - 28:35]
Στις 8 Απριλίου, μια πολύ σημαντική ημερομηνία όπως καταλάβαμε. Το κέντρο κλήσεων είναι ξανά διαδικτυακό, Λένα.
Σβέτλανα [28:36 - 29:58]
Αυτό το έτος είναι έτος δίσεκτο, όπως ξέρουμε, και υπάρχουν πολλές απορίες σχετικά με την ημερομηνία της 29ης Φεβρουαρίου. Ακολουθεί αυτό που μας έγραψε ένας από τους θεατές μας: «Γεννήθηκα στις 29 Φεβρουαρίου και αυτό το έτος είναι ιδιαίτερο για μένα επειδή είναι η μόνη φορά κάθε τέσσερα χρόνια που μπορώ επίσημα να γιορτάσω τα γενέθλιά μου. Μπορεί να γίνει πρόβλεψη ειδικά για αυτή την ημέρα για ανθρώπους όπως εγώ; Και τι μπορεί γενικά να συμβουλεύσει σε ανθρώπους που γεννήθηκαν στις 29 Φεβρουαρίου; Παίζει γενικά αυτή η ημερομηνία έναν ιδιαίτερο ρόλο στις ζωές των ανθρώπων;»
Φανταστείτε, για την αστρολογία, αν είναι η 29η ή η 28η δεν έχει σημασία. Ο χάρτης δημιουργείται σαν ένα μικρό πλέγμα που ενσωματώνεται σε ένα μεγαλύτερο πλέγμα της πλανητικής κίνησης. Δεν αλλάζει. Και, για παράδειγμα, τα πλανήτες κινούνται ακριβώς όπως κάνουν και δεν κάνουμε προβλέψεις για μια μέρα ή δύο σαν να ήταν κάτι ξεχωριστό. Απλά ζει τη δική του ζωή.
Έτσι, ποια είναι η επίσημη κατάσταση; Δεν υπάρχει συγκεκριμένη μέρα κατά την οποία κάποιος μπορεί υποτίθεται να σημειώσει. Από άποψη αριθμολογίας, υπάρχουν λεπτές αποχρώσεις. Υποδεικνύει ότι ένας άνθρωπος μπορεί να μην φέρνει πάντα τα πράγματα σε ολοκλήρωση, αλλά μερικές φορές το κάνει, ιδιαίτερα κάθε δίσεκτο έτος. Αυτό είναι απλά έτσι. Αλλά στην πραγματικότητα, είναι σχεδόν αόρατο. Η αστρολογία δεν το θεωρεί σημαντικό. Ο ημερολογιακός κύκλος που έχει σχεδιαστεί δεν ευθυγραμμίζεται με αυτό που πραγματικά κάνουν οι πλανήτες. Δεν εξαφανίζονται, τίποτα δεν αλλάζει· όλα λειτουργούν ακριβώς όπως κάνουν με όλους τους άλλους.
Ετήσια Πρόβλεψη 2021: Ανασκόπηση
Επαγγελματίας [29:59 - 30:07]
Ας ακούσουμε μερικές από τις άλλες προβλέψεις που έκανε η Svetlana Dragan για το 2021. Προσοχή!
Svetlana [30:09 - 31:49]
Ο Zelensky δεν είναι πραγματικά ένας ανεξάρτητος παίκτης, και είναι ξεκάθαρο ότι ένα πιόνι δεν μπορεί πάντα να κερδίσει ένα παιχνίδι. Στο αστρολογικό διάγραμμα του Zelensky, υπάρχει επίσης η ανάγκη να ενισχύσει τον εαυτό του.
Τι συμβαίνει συνολικά με την Ουκρανία; Βρίσκεται σε διαδικασία μετάβασης σε διαφορετική πολιτική κατάσταση. Φυσικά, όσον αφορά τον Ντόνμπας, αυτή η περιοχή θα γίνει το επίκεντρο. Και αυτό δεν είναι λύση. Θα είναι μόνο η αρχή. Θα χρειαστεί μια λύση. Αυτό είναι μόνο η αρχή μιας οξείας κατάστασης όπου ο παράγοντας Ντόνμπας θα απαιτήσει σαφήνεια. Και θα γίνει ξεκάθαρο ότι αυτό δεν μπορεί να μείνει όπως είναι.
Είχα μια μικρή έκπληξη με ό,τι είδα σχετικά με τη Ρωσία. Για κάποιο λόγο, η Ρωσία αρχίζει να... Ακόμη και φοβάμαι να πω αυτές τις λέξεις. Ναι, υπάρχει αύξηση, ανάπτυξη, μέχρι το σημείο που κάποιες περιοχές γίνονται γενικά κοντινές μας. Κάποια επέκταση του χώρου μας, μια ένωση πλησιάζει. Δεν καταλαβαίνω γιατί συμβαίνει αυτό.
Και όλα όσα συμβαίνουν τώρα θα δημιουργήσουν κύμα σχετικά με τη συνεργασία μας, ή μάλλον, τις σχέσεις με τους αντιπάλους μας. Αρχίζει μια πολύ δύσκολη περίοδος παγκόσμιας αλλαγής. Είμαστε στο 22ο έτος, και δεν θα είναι εύκολο για εμάς.
Ερωτηματολόγος [31:53 - 32:04]
Τώρα, κοιτάζοντας αυτές τις ημερομηνίες που εμφανίστηκαν στην οθόνη, και γνωρίζοντας ήδη τι συνέβη τα τελευταία δύο και μισό χρόνια, όλα αυτά ήταν εμφανή σε εσάς;
Svetlana [32:04 - 32:36]
Καταλάβαινα τι έλεγαν. Αναγνώρισα ότι εμείς, σαν να ήμασταν οι πρωτοβουλικοί αυτών των γεγονότων. Αλλά δεν μπορώ απλώς να μεταδώσω ανοιχτό κείμενο έτσι μερικές φορές. Μπορεί να προκαλέσει διαφορετικές αντιδράσεις. Αλλά αυτοί που ήταν σε στενή επικοινωνία, φυσικά, μπορούσα να πω αυτό. Ναι, φυσικά, όλα είναι ορατά καθώς ξεδιπλώνονται όλα αυτά. Και είναι ξεκάθαρο ότι είναι μια επιβλημένη ενέργεια που άλλοι μπορεί να αντιληφθούν ως επιθετική.
Ερωτηματολόγος [32:36 - 32:41]
Σε μια από τις συνεντεύξεις σας, είπατε ότι η Ρωσία θα ήταν η καρδιά της Γης. Τι εννοούσατε όταν λέγατε...
Svetlana [32:41 - 35:00]
Καλά, στην πραγματικότητα, κάθε περιοχή στην επιφάνεια της Γης έχει τη δική της, ας πούμε, συχνότητα, τα δικά της χαρακτηριστικά. Αλλά αυτό είναι ήδη μια μεταφυσική κατηγορία που φέρει τη δική της ώθηση. Έχει ορισμένες προδιάθεση για κάτι.
Η Ρωσία παραμένει, σε αυτή τη στιγμή, ένα μοναδικό, σχεδόν ιερό μέρος, θα έλεγα, για την ανθρωπότητα να συνεχίσει να ζει και να εξελίσσεται. Το είπαμε, είπα από το 2016-2017, αλλά κανείς δεν άκουσε: μίλησα για τον αγώνα ενάντια στον Θεό, σαν να ήταν ένας πόλεμος ενάντια στον Θεό, μια προσπάθεια... Ιδέες όπως ο μεταανθρωπισμός δεν κατανοήθηκαν αρχικά από τους ανθρώπους.
Αλλά στην πραγματικότητα, μόνο η Ρωσία διασκέδασε όλους με την παιδική, άμεση προσέγγισή της. Φαίνεται να υστερεί σε ορισμένες περιοχές, είναι τόσο αφελής. Αλλά δεν είναι αφελής. Όσοι ζουν, όχι μόνο στη Ρωσία, αλλά εδώ, στο κέντρο όλων, διαθέτουν ένα συγκεκριμένο κώδικα, θα έλεγα, που δεν μπορεί να μετατραπεί σε μια μεταανθρωπική ιδέα. Βλέπουμε μια σπίθα του Θεού μέσα μας. Και είναι ακριβώς αυτό το μέρος που μπορεί να αναζωογονήσει αυτό το θεϊκό σχέδιο.
Και όταν κοιτάζετε τις ιστορικές διεργασίες, καταλαβαίνετε γιατί συμβαίνει όλα αυτά. Είμαστε συνηθισμένοι να σκεφτόμαστε συνεχώς, «Δείτε τι συμβαίνει, αυτό θα συμβεί». Και δεν καταλαβαίνουμε γιατί συμβαίνει. Συμβαίνει ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να δουν πώς ζούσαν, ώστε να αλλάξουν αυτές τις αρχές ζωής και να επιτρέψουν στον εαυτό τους να συνεχίσει να ζει, για να συνεχίσει να ζει η φύση, για τη Γη.
Απλώς δεν μπορεί να παραμείνει ζωντανή υπό τέτοια οικονομική πίεση, με την οικονομία να είναι ο πρωταρχικός και θεμελιώδης παράγοντας στη ζωή ενός ατόμου. Επομένως, δεν μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας σε οποιαδήποτε γλώσσα. Δημιουργεί μεγάλα προβλήματα και μεγάλες καταστροφές.
Ποίηση και Πορτρέτα
Ερωτηματολόγος [35:01 - 35:03]
Μου είπαν ότι γράφετε ποιήματα.
Σβετλάνα [35:04 - 35:07]
Ναι, φυσικά. Α, ξέχασα να σας φέρω κάποια. Αλλά δεν έχει σημασία.
Ερωτηματολόγος [35:08 - 35:20]
Αλλά πιστεύω μετά τη μετάδοση, θα συζητήσουμε σίγουρα αυτό. Αλλά προτείνω να δούμε τι μας είπε η Svetlana για την ομάδα μας πριν από την εκπομπή. Και νομίζω ότι αυτό αξίζει επίσης να συζητηθεί. Προσοχή.
Svetlana [35:20 - 37:36]
Υπήρξαν πολλά στη ζωή μου. Ακόμα και μεγάλα βραβεία σε χορό, σωματοδομή. Και ακόμα και πιάνο, αν κάτι. Ακριβώς όπως αυτό συνέβη. Κάποια εσωτερική ανάγκη. Είναι η απροθυμία να δείξεις σε κάποιον τις ικανότητές σου. Ξέρεις, πώς γεννιούνται τα ποιήματα. Μπορείς να περπατάς στο διαμέρισμα, και ξαφνικά εμφανίζεται ένας ρυθμός μέσα σου. Και αυτός ο ρυθμός, χτυπάει πάνω σου και αρχίζει να εργάζεται.
Είπα στον εαυτό μου ότι χρειάζεται να χρησιμοποιήσω τη ζωή όπως είναι, στο μέγιστο, και είπα στον άντρα μου: "Ας πάμε να αγοράσουμε μερικά μολύβια, θα ξεκινήσω να ζωγραφίζω." Απλά πήγα, αγόρασα μολύβια και με κάποιο τρόπο άρχισα να προσπαθώ να ζωγραφίσω πορτρέτα αμέσως. Τα πορτρέτα με ελκύουν. Τα πρόσωπα των ανθρώπων με εμπνέουν.
Όταν ζωγραφίζετε έναν άνθρωπο, κοιτάζετε στα μάτια του ή στα χείλη του. Απλώς νιώθετε και γνωρίζετε τα πάντα γι' αυτόν. Γνωρίζετε το μέλλον του εκείνη τη στιγμή. Εισέρχεστε στον προορισμό του. Το πορτρέτο είτε καταλαμβάνει κάποιο μέρος του προβλήματος είτε, αντίθετα, το διορθώνει. Είναι σχεδόν σαν να καλείτε ένα διπλό, αν θέλετε, και εργάζεστε μαζί του. Ο αισιοδοξία έχει σημασία εδώ.
Είναι κάποιο είδος ενεργειακής ουσίας που προσαρμόζει την πορεία των γεγονότων για ένα άτομο. Υπάρχει μια παλιά έκφραση που λέγεται "ακυρωτική". Είναι σχεδόν σαν μαγεία. Είναι όταν βρίσκετε κάποιο ισοδύναμο για κάτι και το διορθώνετε. Για παράδειγμα, αν κάποιος έρθει σε εσάς, και τον ζωγραφίσετε με τρόπο που έχετε βάλει την ψυχή σας σε αυτό, και ακόμη και βγαίνει πιο όμορφος από ό,τι είναι στη ζωή, μπορεί να βοηθήσει πολλά.
Και παρατηρήσαμε ένα παράξενο μοτίβο. Όταν ζωγραφίζω ένα πορτρέτο, ένα πορτρέτο μετά το άλλο, ξαφνικά οι άνθρωποι απογειώνονται στις καριέρες τους. συνέβη με το δεύτερο, το τρίτο... Και αυτός ο τύπος ιστορίας επαναλαμβανόταν. Νομίζω δεν είμαι ο μόνος που το παρατηρεί. Και είναι επίσης μεγάλη ευθύνη.
Ερωτητής [37:37 - 37:58]
Είναι απλά μια υπενθύμιση του Ντόριαν Γκρέι, ξέρεις; Κάποιος γερνάει, κάποιος μένει νέος, κάποιος μεγαλώνει. Μπορείς να εγγραφείς σε μια συνεδρία ζωγραφικής ή κάτι τέτοιο; Ή ζωγραφίζεις μόνο με ανθρώπους που έχεις συνεργαστεί για πολύ καιρό; Τι χαριτωμένος νεαρός.
Σβετλάνα [37:59 - 38:03]
Εντάξει, με χαρά.
Ερωτητής [38:04 - 38:10]
Ωραία, ας επιστρέψουμε στο κέντρο κλήσεων. Νομίζω ότι οι θεατές μας βομβαρδίζουν ήδη με κλήσεις. Λένα, Ντίμα.
Οικονομικές Ερωτήσεις
Σβετλάνα [38:10 - 40:34]
Πολλές ερωτήσεις έρχονται σχετικά με την οικονομική πλευρά. Για παράδειγμα, ο Ευγένιος από την Ουσσουριούσκ μας έστειλε αυτό το ερώτημα: "Θα ήθελα οικονομική ανάπτυξη. Κάνω πολλά για αυτό, αλλά καθώς ζω κοντά στα σύνορα με την Κίνα, φυσικά, το Έτος του Δράκου και η Κινέζικη Πρωτοχρονιά μας περνούν δίπλα. Υπάρχουν πολλές προβλέψεις ότι αυτό το έτος δεν είναι πολύ τυχερό για επενδύσεις ή έναρξη νέας επιχείρησης. Είναι αλήθεια αυτό; Και ως αστρολόγος, ποια είναι η γνώμη σας για την Κινέζικη Πρωτοχρονιά;"
Λοιπόν, το κινέζικο σύστημα είναι αρκετά ενωμένο και η επαγγελματική αστρολογία είναι ένα σοβαρό εργαλείο. Αλλά μπορούν να βρεθούν κάποια μοτίβα. Για παράδειγμα, το Έτος του Δράκου δεν προηγείται άμεσα κάποια δραματικής ιστορικής στροφής ή αλλαγής. Φαίνεται να το προμηνύει κατά τη διάρκεια του έτους. Αλλά αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε αυτό το εργαλείο, υπάρχει μικρή αναφορά στην Κινέζικη Πρωτοχρονιά στο ωροσκόπιο.
Όσον αφορά τα οικονομικά θέματα, μια φορά ακόμα, επιμένω ότι δεν υπάρχει κανένας κανόνας που να ταιριάζει σε όλους. Κάποιοι ανακαλύπτουν κάτι καινούργιο κατά τη διάρκεια δύσκολων ετών. Και, προς το παρόν, αυτή είναι μια περίοδος για εντελώς νέες κατευθύνσεις και νέες προοπτικές. Τίποτα παλιό που έχει πεθάνει και θέλετε να αναζωογονήσετε - αυτό είναι η χειρότερη επιλογή. Και ό,τι αφορά τις αποταμιεύσεις, σε αυτά τα περιουσιακά στοιχεία που είναι τόσο ακίνητα, μπορεί να μην είναι επιτυχημένα. Αλλά ό,τι είναι πρωτοποριακό, απίστευτα φρέσκο και τολμηρό, μπορεί να λειτουργήσει.
Οι επενδύσεις, μια φορά ακόμα, δεν μπορείτε να δώσετε συμβουλές εδώ. Είναι πολύ, πολύ υποκειμενικό. Λειτουργεί διαφορετικά για τον καθένα, αλλά δεν μπορώ να το πω με βεβαιότητα τώρα, αλλά πιστεύω ότι υπάρχει μια πλανητική διάταξη γύρω στον Φεβρουάριο που υποδηλώνει ότι αυτή είναι μια καλή στιγμή για να ξεκινήσετε κάποια παγκόσμια θέματα, επιχειρηματικά θέματα, ή να δημιουργήσετε κάτι.
Αλλά, σε αρχή, τη στιγμή που, - αγαπώ πάντα αυτή τη φράση, την λέω πάντα ο ίδιος, - όταν το σκηνικό σχεδιασμό αλλάζει στη σκηνή, και ο καλλιτέχνης βγαίνει να τραγουδήσει μια αρία, με κάποιο τρόπο, γενικά, δεν είναι πολύ άνετα. Ειδικά επειδή όλα μπορούν να αλλάξουν. Αυτή είναι περίπου η εμφάνιση της κατάστασης τώρα, ειδικά στα οικονομικά θέματα.
Ερωτητής [40:34 - 41:42]
Σβέτλανα, ας κάνουμε μια ακόμη σύντομη διαφήμιση. Θα υπάρχουν ακόμη περισσότερες πρακτικές συμβουλές για τους θεατές μας στο πρόγραμμα μας, οι οποίοι μπορούν να καλέσουν την επιμέλεια αμέσως. Μείνε μαζί μας.
Καλή σας μέρα ξανά. Σήμερα, έχουμε έναν από τους πιο περιζήτητους Ρώσους αστρολόγους ως καλεσμένο μας. Ένα άτομο των προβλέψεων του οποίου λαμβάνουν υπόψη τόσο από το κοινό όσο και από τα αστέρια. Σβέτλανα Δράγκαν. Θα πρέπει να σας θυμίσω ότι όχι πολύ καιρό πριν, η Κατερίνα Λελ στο στούντιο μας μοιράστηκε πώς η Σβέτλανα προέβλεψε την παγκόσμια επιτυχία της με το αλησμόνητο χιτ "Το Τζέλι μου" 20 χρόνια αργότερα. Συνεχίζουμε τη συζήτησή μας με τη Σβέτλανα για το μέλλον καθώς πλησιάζουμε στο Κινέζικο Νέο Έτος. Το έτος 2024 είναι ήδη εδώ, νομίζω έχει ειπωθεί ότι είναι ένα έτος του Κάρμα, και οι άνθρωποι μιλούν γι' αυτό. Είναι ξεκάθαρο ότι όλοι έχουν κάποιες ενέργειες ή πράξεις που νιώθουν ντροπή ή ντροπή για αυτές. Θα συμβεί αυτό για όλους;
Κάρμα και το Έτος 2024
Σβέτλανα [41:44 - 42:30]
Η λέξη «κάρμα» αντιλαμβανόμαστε από εμάς ως τιμωρία. Γενικά, είναι η διόρθωση κάτι που είναι στραβό. Δεν σημαίνει ότι όλα είναι κακά, σωστά; Όσον αφορά την ψηφιακή ουσία - 24, αυτός ο αριθμός συνδέεται με αυτή την έννοια του κάρμα με την έννοια ότι πρέπει να κάνετε ή να ολοκληρώσετε πλήρως αυτό που έπρεπε να κάνετε αλλά δεν το κάνατε. Αν αντισταθείτε, θα είναι δύσκολο. Αν δεν φοβάστε, το κάνετε πλήρως και καταλαβαίνετε τι κάνετε, τότε αυτή η τεσσαραδα με ευχαρίστηση το αναλαμβάνει και λέει: «Ναι, είστε βαθύς, κάνατε τα πάντα, ισορροπήσατε, προχωρήστε.» Κάτι τέτοιο.
Συντονιστής [42:31 - 42:42]
Ναι, Andrei, έχω μια πιο γήινη ερώτηση εκτός από τις επενδύσεις. Svetlana, πρέπει να αγοράσω ένα αυτοκίνητο τώρα, πρέπει να πάρω δάνειο για αυτό; Τι θα είναι η κατάσταση με την αγορά αυτοκινήτων στη χώρα μας;
Svetlana [42:42 - 43:03]
Η γενική κατάσταση αλλάζει δραματικά, ιδιαίτερα όσον αφορά τις μεταφορές και την αγορά αυτοκινήτων. Τα νέα αυτοκίνητα θα γίνουν δημοφιλή, και ίσως να είναι πιο προσιτά, δεν ξέρω, αλλά ο τομέας γίνεται εξαιρετικά δυναμικός και εξελίσσεται γρήγορα. Νομίζω ότι πρέπει να περιμένουμε μέχρι τον Ιούνιο και να δούμε τι συμβαίνει.
Συντονιστής [43:04 - 43:06]
Έτσι, αυτοί που θέλουν να αγοράσουν αυτοκίνητα περιμένουν τον Ιούνιο.
Σβετλάνα [43:08 - 43:18]
Σε κάθε περίπτωση, θα υπάρξουν περισσότερες παρουσιάσεις, μια ευρύτερη προοπτική και μια πιο σαφής κατανόηση του τι πρέπει να γίνει, καθώς ο τομέας γίνεται πολύ ενεργός.
Φυσικές Καταστροφές και Καιρικά Φαινόμενα
Συντονιστής [43:18 - 43:25]
Ας δούμε την πρόβλεψή σας από το τέλος του 2022. Δώστε προσοχή.
Σβετλάνα [43:30 - 45:44]
Λοιπόν, ας πούμε ότι βλέπω το 24ο έτος κάπου. Υπάρχουν μερικά τέτοια σημεία, τέτοια ανήσυχα. Έτσι, για παράδειγμα, το 24ο έτος. Είναι επίσης μια περίεργη ιστορία. Επειδή υπάρχει μια πολυλειτουργική, πολυσπεδρική, ας πούμε, αναδιάρθρωση της Γης σε εξέλιξη, θα υπάρξουν κάποιες αλλαγές και ακόμη και νέες χώρες που θα αναδυθούν, ενώ κάποια πράγματα θα ξεθωριάζουν. Φυσικά, αυτό είναι πιο κοντά στο 2025-2026. Αλλά το παγκόσμιο τοπίο της Γης θα αλλάξει σίγουρα, κάποιες ηπείροι θα ξεθωριάζουν, κάποιες θα έρθουν ακόμη.
Υπάρχουν ορισμένοι κίνδυνοι στην αμερικανική περιοχή. Στην ασιατική περιοχή επίσης, υπάρχουν ορισμένοι κίνδυνοι, επί του παρόντος σε δυνητική ένταση. Η Ρωσία βρίσκεται σε ευνοϊκή θέση. Πολλά ζητήματα θα επηρεάσουν χώρες που είναι πιο κοντινές, φυσικά, νησιωτικές χώρες και ούτω καθεξής. Αυτό είναι πραγματικά το θέμα. Και, για παράδειγμα, δεν μπορώ να πω ότι η Ευρώπη, η οποία γενικά είναι η ηπειρωτική Ευρώπη, θα παραμείνει ανέπαφη.
Το νερό είναι ένα περίπλοκο θέμα· δεν χρειάζεται απαραίτητα να είναι στην επιφάνεια της Γης. Μπορεί να έρθει από κάτω από τη Γη, και αυτό είναι πολύ πιθανό. Γι' αυτό μιλάμε συνεχώς για κάποιες προβλέψιμες καταστροφές, αλλά μπορούν να είναι εντελώς απρόβλεπτες σε εκείνες τις στιγμές που λιγότερο το περιμένουμε.
Με την ευκαιρία, το θέμα της φωτιάς είναι ακόμη πιο έντονο εδώ στον 23ο αιώνα από ό,τι το θέμα του νερού. Και όταν μιλάμε για φωτιά, οι φωτιές δεν είναι καθόλου παραδοσιακές. Κάποιες φορές ονομάζονται κορωνικές φωτιές. Δηλαδή, μπορούν να καίνε από πάνω, ή αυτή η ανάφλεξη μπορεί να συμβεί, για παράδειγμα, στις κορυφές των δέντρων, όχι από κάτω. Αλλά είναι μια τόσο επικίνδυνη διαδικασία φωτιάς, και συνδέεται με αιτίες που δεν έχουμε αντιμετωπίσει πριν - θα το δούμε αυτό.
Ερωτηθέν [45:46 - 45:55]
Μιλάτε πολύ για νερό, αλλά τι για τη φωτιά; Καλά, για όσους εργάζονται στην γεωργία, σχετίζεται... Πιθανότατα...
Σβέτλανα [45:55 - 47:23]
Θα συνιστούσα να είστε πιο προσεκτικοί γύρω στις 20 Απριλίου, ας πούμε από την 21η, που είναι όταν θα έρθει η εποχή των εκπλήξεων με κάθε τρόπο. Αυτό είναι από τη μία πλευρά κινδύνοι πυρκαγιάς, και από την άλλη νέα τεχνολογικά επιτεύγματα, απόλυτα νέες φαρμακολογικές και γεωργικές ανακαλύψεις. Αυτές είναι μνημειακές αλλαγές. Αλλά αν μιλάμε για γεωργία και πυρκαγιές, θα έλεγα ότι αυτή η περίοδος είναι δυνητικά επικίνδυνη.
Ξέρω ότι δεν ρωτάτε γι' αυτό τώρα, αλλά θα το αναφέρω. Παρακολουθώ την Αμερική, και ας πούμε ότι βλέπω ότι τον Ιούλιο... Εκεί, οι φυσικές διεργασίες δεν συμβαίνουν αμέσως, όπως ξέρουμε. Υπάρχει μια αρχική φάση προετοιμασίας για κάποιες αρκετά επικίνδυνες στιγμές που σχετίζονται με φαινόμενα νερού. Και όταν φτάσουμε στο 25ο έτος, ειδικά καθώς πλησιάζουμε την άνοιξη, θα υπάρξουν - όχι σε μια μέρα, αλλά σε ένα έτος και λίγο περισσότερο - σημαντικές αλλαγές σε αυτή την ήπειρο, σοβαρές.
Καλιφόρνια, Ιαπωνία και Παγκόσμιες Αλλαγές
Συνεντευξιαστής [47:27 - 47:43]
Όχι, διάβασα κάποιες προβλέψεις, αυτό συζητείται αρκετά συχνά, προβλέψεις ότι μέρος της Καλιφόρνια μπορεί να βυθιστεί, ότι οι τεκτονικές πλάκες εκεί είναι τόσο κινητικές που υπάρχει πραγματικός κίνδυνος να συμβεί αυτό. Έχει γραφτεί και συζητηθεί πολύ.
Σβετλάνα [47:43 - 48:23]
Ναι, καταλαβαίνω όταν μιλάνε γι' αυτό αφηρημένα, είναι μια ιστορία. Αλλά όταν το βλέπεις με συγκεκριμένες ημερομηνίες και το πώς προσαρμόζεται τα πάντα, είναι μια διαφορετική ιστορία. Για παράδειγμα, όταν κοιτάς την Ιαπωνία, είναι επίσης αρκετά εκπληκτικό και φαίνεται αρκετά επικίνδυνο. Και μερικές φορές, όταν κοιτάς άλλες χώρες, δεν μπορώ να ακολουθήσω την ροή των πληροφοριών, ο όγκος είναι τόσο μεγάλος και είναι δύσκολο για μένα να παρακολουθήσω. Έτσι, μπορεί εύκολα να το παρερμηνεύσω. Όταν είδα την Αργεντινή, για παράδειγμα, με μπερδέψε με κάποιες ασυνήθιστες, περίεργες, είτε πολιτικές είτε λογιστικές προβλήματα. Είναι απλά ανοησία.
Εκλογές στην Αμερική
Ερωτηματολόγος [48:23 - 48:36]
Και πείτε μου αυτό: Όλοι ανησυχούν, δεν ξέρω ποιος, αλλά υπάρχουν άνθρωποι που ανησυχούν για τις εκλογές στην Αμερική, και για αυτούς η κύρια ερώτηση είναι ο Τραμπ ή ο Μπάιντεν. Ποιον βλέπετε;
Σβετλάνα [48:36 - 49:44]
Δεν έχω δει ποιος, αλλά αυτό που θέλω να πω είναι ότι φάνηκε, αν ο Τραμπ παραμείνει ζωντανός μετά τις 6 Οκτωβρίου ή κάπου τον Οκτώβριο, καλά, ίσως υπάρχει μια ευκαιρία. Αλλά είναι μια επικίνδυνη κατάσταση για αυτόν.
Όσον αφορά τον Biden, όταν κοιτάζεις τον χάρτη του, είναι... Πρώτα απ' όλα, απομακρύνεται όλο και περισσότερο, για παράδειγμα, μέχρι τον Απρίλιο, λαμβάνοντας εντελώς ανόητες αποφάσεις. Φαίνεται να βρίσκεται σε κάποια μορφή ευδαιμονίας. Δεν υπάρχει προοπτικό σχέδιο. Πρώτα υπάρχει η επιθυμία να κινηθεί προς τον πόλεμο, μετά κάποιες σημαντικές δυσκολίες όσον αφορά την ευημερία του. Και καθ' όλη τη διάρκεια του έτους, μέχρι το τέλος του 2024, δεν ξέρω, αλλά εκτός αν έχει κάποια σύνδεση με κάποιο είδος ρομποτικής πηγής, ο άνθρωπος βρίσκεται σε εξαιρετική φυσική κατάσταση και εγείρει σοβαρές αμφιβολίες για τις πνευματικές του αποφάσεις, με την έννοια αυτή. Είναι προφανώς στα όρια κάποιου σουρεαλιστικού γεγονότος. Δεν βλέπω τον Biden να συνεχίζει όλη αυτή την υπόθεση.
Μια Νέα Επιδημία
Ερωτηματολόγος [49:45 - 49:56]
Πώς αντιδράσατε στην δήλωση της WHO στο Νταβός ότι το 2025 θα είναι μια επιδημία Χ, ακόμα πιο επικίνδυνη από την COVID;
Σβετλάνα [49:58 - 50:57]
Υπάρχουν ορισμένοι δείκτες, όχι τόσο ριζικοί ή δραματικοί όσο όσα είδαμε το 2020, αλλά κάπου τον Μάιο και τον Ιούνιο, και πράγματι, μια τόσο παράξενη μικρή Ιουνίου, ειδικά γύρω από την 1η Ιουνίου, είναι σαν μια προσπάθεια να δημιουργηθεί μια περίπλοκη κατάσταση, ίσως μια στρατιωτική ή βιοχημική, δεν ξέρω, μέσω του αέρα.
Και δεν μπορώ να θυμηθώ ακριβώς, αλλά νομίζω ότι υπάρχει ακόμα ένας σχετικός τον Μάιο - σαν το νερό να μεταφέρει έναν ιό. Αλλά, τονίζω: αν είδα το 2020, ήταν απλά... Όλοι θυμόμαστε πώς ήταν. Ήταν πέρα από το καλό και το κακό. Εδώ, δεν θα είναι το ίδιο. Θα είναι μυστηριώδες. Απλά, αυτή η χρονιά είναι τόσο μοναδική σε αυτό το σημείο, ότι όλα όσα λέμε τώρα, και όλα όσα φαίνονται πολύ παράξενα, νομίζω ότι θα είναι πιο παράξενα από όσα λέμε τώρα.
Ευχές στους θεατές
Ερωτηματολόγος [50:59 - 51:08]
Τι εύχεστε για τους θεατές μας; Ο χρόνος πέρασε, είναι ώρα να παραδώσουμε το μικρόφωνο στους συναδέλφους μας στο πρόγραμμα '60 Λεπτά'.
Σβετλάνα [51:08 - 51:47]
Επιθυμώ περισσότερη ανεξαρτησία, περισσότερη πίστη στον εαυτό σας. Αν έχετε οποιαδήποτε δεξιότητα: πλύσιμο ρούχων, μαγείρεμα, δεν ξέρω, ίσως μελετάτε τις ιδιότητες του χαρτιού, οτιδήποτε, αλλά μην προσκολλάστε στο παρελθόν, μην κρατάτε σφιχτά τις δομές που υποτίθεται ότι θα σας βοηθήσουν. Να είστε ανεξάρτητοι και φίλοι με όλους.
Βρείτε έναν σύντροφο, βρείτε φίλους. Και μάθετε να ενεργείτε μαζί. Και μόλις έχετε αυτό το αίσθημα ενότητας, αυτό το αίσθημα ευτυχίας, δεν θα είναι μόνο σε συναισθηματικό επίπεδο, θα είναι παραγωγικό ακόμα και σε καθημερινά θέματα και συνολικά σε επιχειρηματικά θέματα.
Συνεντευξιαστής [51:48 - 51:56]
Λοιπόν, φροντίστε τον εαυτό σας και τους αγαπημένους σας, να είστε ευτυχισμένοι. Η αστρολόγος Σβέτλα Ντράγκαν ήταν μαζί μας σήμερα. Σας ευχαριστώ πολύ για αυτή την ώρα στον αέρα. Μέχρι την επόμενη φορά.