Van verborgen metafysica naar concreet. Van vandaag's gebeurtenissen naar morgen's (Deel 3)
Van verborgen metafysica naar concrete werkelijkheid: van vandaag's gebeurtenissen naar de toekomst
Interview met Svetlana Dragan voor Alexander Isambayev's kanaal "Kan iedereen". Deel 3.
Fysiognomie en menselijk potentieel
Interviewer [0:02 - 0:28]
Vrienden, hallo iedereen! Je bent op het kanaal "Misschien Iedereen"! Met mij, Alexander Isambayev, en vandaag heb ik Svetlana Dragan als gast. Svetlana, hallo nogmaals. Hallo. We zetten onze ontmoeting voort. De vragen zijn uitgebreid. Je zei dat, in principe, men over een persoon kan begrijpen dat hij aardse, van een bepaalde soort is, niet luchtig, maar op een of andere manier delicaat in materie. Hoe begrijp je dit via fysiognomie? Wat potentieel betreft, laten we dit onderwerp vanuit deze invalshoek bekijken.
Svetlana [0:29 - 2:12]
Ik wil dit zeggen, ik denk dat we onszelf niet moeten voorliegen door te geloven dat er bijvoorbeeld een ultieme missie in het leven is, met een zo wereldwijd en spiritueel karakter, en dat er anderen zijn, laten we zeggen, die violen maken in de stijl van Stradivari, en die ook op een of andere manier met het spirituele verbonden zijn. Dat betekent dat het een kwestie is van in elke persoon heel verschillende vormen van bestaan te kunnen zien die in hun bijdrage zijn verweven, zoals jij zegt. En dit kan een zo nuttige vorm zijn, het kan gewoon de moeder van een kind zijn die hem onbaatzuchtig opvoedt, en in het algemeen is er niets magisch aan. Dat wil zeggen, al deze dingen... ik herinner me nu verschillende verbazingwekkende bestemmingen van mensen.
Wat betreft de fysiognomie, als het niet de handen zijn, dan is het de fysiognomie, hier zie je meer psychologische kenmerken. Soms is doelgerichtheid duidelijk in bepaalde gezichtskenmerken, in buitengewone eigenschappen, wanneer we spreken over iets genieus of zeldzaam. Ik kijk trouwens nu naar je neus, ja, en herinner je je de nachtwaarnemers, Svetlana? Nou, we begrijpen waar je het over hebt, hoewel ze een briljante meid is, we verontschuldigen ons als dit op een of andere manier ongemakkelijk klinkt. De neus beïnvloedt sterk hoe we mensen en materiële dingen waarnemen, en het weerspiegelt vaak, tenminste in jouw geval, de passie van je natuur. En al dit terwijl je zeer, zeer bereid bent om heldhaftig te handelen in een onzichtbaar kader, begrijp je?
Interviewer [2:12 - 2:13]
Akkoord, ja.
Fysiognomie Analyse
Svetlana [2:13 - 8:07]
Ze heeft ook dit, ze heeft ook zo'n relatief zeldzame neus. Stel dat je neus, bijvoorbeeld, over je interesse in alles vertelt, zo is het, maar je mengt je niet in de zaken van anderen, je weet wel, je probeert voorzichtig bij dit te horen. Zo leeft men gewoon zijn leven. Er is zelfs een leeftijdsverdeling op de neus, en zo verder.
Wat betreft de ovaal van het gezicht, aan één kant, je gezicht. Dat is waarom je zei dat je als kind probeerde op een of andere manier, nou ja, niet te discussiëren, nog steeds in iets past. Het begrip "correctheid" in jouw begrip was een zeer belangrijke factor. Maar op je kin zit een element dat zegt dat je op zoek bent, dat je de volledige helderheid, correctheid, verantwoordelijkheid, alles wil vinden. Maar sommige mensen kunnen je vertellen: "We dachten dat je zo zou zijn," en dan pas je gewoon niet in het beeld. Begrijp je wat ik bedoel? Je bent niet zeker daar. Dat wil zeggen, als er iets misgaat, stap je er plotseling uit. En deze correctheid, die verlies je niet, maar je wint onafhankelijkheid.
Je ogen, je wenkbrauwen, laten bijvoorbeeld spreken over een ongelooflijke vastberadenheid op bepaalde onderwerpen. Soms benader je het, je beseft dat als je het nu analyseert, je tegenargumenten zult vinden, maar je probeert toch door te gaan. Ja, er zijn details, je merkt ze op, maar in principe, als je het doel hebt gezien, is dat al. Je wenkbrauwen spreken over je zeer vaardige omgang met relaties, je weet hoe je ze moet onderhouden, en dat maakt je erg sympathiek. Dus als je iets hebt begonnen, ga je het afmaken.
Je kunt praten over je gezicht, en over veel van je oren, misschien heb je voor een bepaalde tijd een gebrek aan fysieke kracht gevoeld, je hebt besloten dit serieus op te pakken, misschien op deze manier. Je begrijpt, er is een set externe kwaliteiten als een hulpmiddel om je spirituele belangen te bevorderen, als we het over een hogere taak hebben. Zo zijn er dingen. En als we een persoon zien, als we ze beoordelen, bijvoorbeeld, ik kijk naar jou, ik zeg niet dat ik dit leuk vind, maar dat niet leuk vind. Als je begint te begrijpen, heb je geen conflict met die persoon, er is geen verontwaardiging over wat ze doen. Je ziet en begrijpt gewoon dat, bijvoorbeeld, deze tafel niet in een bed kan worden veranderd, en ook hier niet.
Dermatoglyfen en Bestemmingskaart
Deze handen beantwoorden serieus enkele vragen over taken en dergelijke. Het dermatoglyfisch patroon, dat is het patroon op de uiteinden van de vingers. Het zegt veel over hoe je daadwerkelijk handelt, je gedrag, je genetica, wat er in is ingebracht, hoeveel leven je hebt geleefd, hoeveel je erover hebt nagedacht. Misschien ben je er al moe van en leef je je laatste dagen. Alle motieven zijn zichtbaar op de handen. En wanneer dit samenkomt om een samenhangend doek te vormen, en je ziet deze kaart van een persoon, dan zie je het concept van karmische knopen, hoe ze zijn gerangschikt, wat ze met elkaar te maken hebben.
En wanneer je soms personages van bovennatuurlijke thema's ziet die hier naar de aarde zijn gestuurd, zoals onze president, dan is het absoluut een unieke kaart. Ik zal het niet oordelen vanuit het perspectief van goed en kwaad, maar het is een persoon die ooit een zeer serieuze rol in de geschiedenis heeft gespeeld, en hier wordt hem een zeer moeilijke kans gegeven: ofwel je lost alle problemen op die je veroorzaakt hebt tegen een hoge prijs op, of je maakt het nog erger voor dit leven... Dit zijn zeer complexe zaken, en wanneer je de combinatie van deze momenten ziet, omdat iedereen een zeer eenvoudige perceptie heeft: dit is zo'n taak, die ene is goed, die andere is slecht. Je ziet zo'n verzameling van alles, interne instellingen, problemen, perspectieven.
Voorbeeld: Ik weet niet hoe oud je nu bent, maar het is duidelijk dat rond de 40 het leven veel verandert. Maar jij, ondanks deze veranderingen, bent niet veranderd, begrijp je? Er zijn zoveel subtiele verschillen zichtbaar. Ik zie zelfs dat, ondanks deze fijne nuances, er dingen zijn waar je zeer hard en ruw in handelt. Voor mij is dit paradoxaal, maar dat is gewoon hoe je bent gebouwd. Hoe zie jij dit systeem dat hier kwam met zo'n set aan dingen en begrijp je zijn twijfels of vooruitzichten? En je kunt zien, je kunt... Nou ja, over het algemeen is het een fascinerend ding.
Het gaat erom, stel dat je 30 taken voor je hebt, of zelfs een hele lijst van 30 taken, je hele levensvector, het komt in een staat van worden samengeperst als een steen om water te laten stromen, begrijp je? Deze druk van verandering, en je denkt: was dit echt nodig voor mij? Als je terugdenkt aan je 29-30e jaar, was het misschien hetzelfde voor jou. Op een bepaald moment veranderde je koers, en dat is normaal. Het betekent niet dat je je hele leven hebt gewijd aan... Sommige mensen wijden hun hele leven aan hun vak, terwijl anderen leren. Maar wat betekent het om je hele leven aan iets te wijden?
Je leeft niet slechts één leven, en het belangrijkste dat hier gebeurt, is niet wat je erin stopt, wat er gecreëerd en gebouwd wordt, of de ervaringen die je hebt gehad, de reeks kleurrijke staten die je doormaakt. Dat wordt van je afgenomen wanneer je vertrekt... En dat is het belangrijkste, al je andere sociale prestaties, je bedoelingen, enzovoort, verdwijnen in de vergetelheid... Op dit moment is het belangrijk voor ons, en we verbinden onze taken deels met sociale kwesties, begrijp je? De vraag is aan jezelf.
Doel en Staten van Geluk
Interviewer [8:07 - 9:37]
Ze zeiden dat wanneer we dit plekje verlaten, de staten waarin we verkeren, verdwijnen. Dus geen beoordeling, maar de persoon die zijn leven leeft, zijn doel nastreeft, praktisch elke dergelijke persoon is in een staat van geluk, vreugde, liefde en grootse interesse. Ik weet het voor mezelf, wanneer ik een ander leven leidde, was ik ongelukkig, ik was een andere persoon. In mijn huidige leven, toen ik mijn pad en mijn doel vond, is alles voor mij in orde gekomen, en ik voel me als een harmonieuze persoon. Ik ervaar deze liefde, vreugde en vertrouwen in de wereld, in de goddelijke bron.
En hier begon hij aan zijn pad. Alles andere, alsof de mist zich verzamelde, werd plotseling duidelijk, waar ik heen ging, en wat mensen van mij waren, en wat niet, alsof alles andere overbodig werd, alsof het tijd was om onbelangrijke dingen los te laten, omdat je beseft waarom je met deze persoon interactie had, we hadden uiteindelijk toch niets gemeen. En al deze dingen beginnen samen te komen, ze verzamelen, en hier is het moment waarop je denkt: "Heer, ik voel me zo goed," wanneer je 's ochtends wakker wordt, niet vanwege een wekker, maar omdat je gewoon wakker werd, je ogen openen, en je voelt je al geweldig. Je houdt ervan, je wilt sneller wakker worden om weer met deze realiteit te interageren, niet zoals sommige mensen, zelfs in mijn enigszins depressieve situatie, wilde ik niet wakker worden omdat het betekende dat ik deze problemen opnieuw moest aangaan. En je slaapt zo lang als je kunt omdat je de realiteit niet wilt onder ogen zien wanneer het je niet bevalt, wanneer jij het bouwt.
Vibraties en Frequenties
Svetlana [09:37 - 10:34]
Ik wilde zeggen dat wanneer deze behoudstoestanden, ja, ik weet waarover je het hebt, er een zeer ernstige gebeurtenisreactie is, gewoon dingen gebeuren die je niet eens kon voorstellen, dat dit werkelijk zou kunnen gebeuren. Het moet absoluut oprecht zijn dat je gewoon in verbazing bent over deze wereld, hoe alles is ingericht, gewoon hoe alles is. En je denkt, ik hoor je. Denk niet dat ik je niet hoor. Ja, we hebben onze problemen, maar neem het niet persoonlijk. Dat is gewoon zo. En deze instelling creëert deze rand, buiten welke niets binnenkomt of vertrekt. Je wordt uitgenodigd om deel te nemen, maar de rand laat het niet toe. En deze bescherming, het is gewoon, nou ja, zoals we bespraken, wat te doen in zo'n tijd, deze randbescherming alleen vanuit deze toestand, omdat het je volledig afschermt van alles dit, en daar, gelukkig voor jou, gelukkig voor jou.
Interviewer [10:34 - 10:56]
Ja-ja-ja, we spraken over trillingen, over lage frequenties, over hoge frequenties, het maakt allemaal deel uit van hetzelfde geheel wanneer je gaat leven volgens de liefde, je eigen pad volgt, geluk, liefde, wanneer je je frequenties verhoogt, begint deze wereld te interageren met jou op deze frequenties, wanneer je...
Svetlana [10:56 - 10:58]
Dit is zijn taal, ja-ja-ja.
Interviewer [10:58 - 11:13]
Als je de auteur bent van dit evenement, creëer je evenementen op de frequentie waarop je bestaat. Als je op de frequentie van liefde, acceptatie of wat dan ook bent, creëer je dergelijke gebeurtenissen in je leven, of synchroniseer je met fenomenen en gebeurtenissen met mensen die dezelfde frequentie als jij hebben.
Astrologie en karmische aspecten
Svetlana [11:13 - 11:38]
Wanneer er bijvoorbeeld zulke hoekafstanden zijn tussen planeten in geboortehoroscopen, is dat helemaal normaal. Er zijn ook strikte hoekafstanden die hem altijd in stijve situaties zullen brengen. En hier kunnen de aanbevelingen volledig anders zijn. Ze kunnen bijvoorbeeld voorstellen - we hebben een term voor dit - een kruissituatie, waarbij een persoon niet kan stoppen, hij moet doorgaan, en als hij stopt, zal hij vernederd worden. Dus er zijn hier geen universele oplossingen.
Interviewer [11:38 - 12:33]
Akkoord. Ik wilde je eigenlijk vragen, met zo'n combinatie van zoveel verschillende kennisgebieden. Ik zou graag willen begrijpen welke invloed een persoon heeft, hoeveel verantwoordelijkheid, hoeveel sterren... Ik bedoel, natuurlijk, ik spreek zeer voorwaardelijk, grofweg, hoeveel van alles, ik weet het niet, van goddelijk, van opvoeding, van 'The Matrix', van televisie, wanneer een persoon als kind hun favoriete sprookje keek en zich identificeerde met de held, door al deze gebeurtenissen heen ging, waar dit scenario hier ook geregistreerd was. Heer, we zijn een zo'n mengsel, en ik wil begrijpen wat hier het belangrijkst is, en hoe we met dit mengsel om moeten gaan... Welk percentage zou je geven aan opvoeding, planetaire invloed, persoonlijke verantwoordelijkheid? Laten we het eens bekijken.
Svetlana [12:33 - 13:33]
Er zijn kaarten van mensen die in deze leven nooit verantwoordelijk zullen worden gehouden voor iets. Ze krijgen een vrij pasje. Er zijn planetaire combinaties die het mogelijk maken dat je alles kunt doen. Dit wordt creatieve parameters genoemd. Maar in principe heeft iedereen in dit leven verschillende kansen en verschillende ruimte voor manoeuvre. Voor sommigen zal elk foutje fataal zijn. Maar voor anderen kun je alles doen, ze zullen je niet straffen, ze zullen het niet achterhalen, en je zult gelukkig leven. Het gaat niet om onrechtvaardigheid, het gaat om wat hij hier met zulke indicatoren heeft meegekregen, of misschien een beloning voor het verleden, of zoals, nou ja, maak een fout en in het volgende leven zal het karma groter zijn. En trouwens, veel van zulke jonge zielen krijgen eerst een heel, heel gelukkig begin, een goed leven, zodat hij hier iets doet, en dan zal er iets zijn waarover hij verantwoordelijk is en waar hij aan kan werken, althans om zijn fouten te zien.
Interviewer [13:33 - 13:33]
Ervaring opdoen.
Een verhaal over Bhutan en karmische beperkingen
Svetlana [13:33 - 23:56]
Ik ken slechts één verhaal, ik zal niet zeggen van wie, maar een zeer bijzondere meid ging naar Bhutan, en deze meid, de geliefde vrouw van een van de zeer beroemde, zeer rijke en zeer machtige mensen. Over het algemeen moest ze daar niet veel worstelen. Ze hoefde niet te werken, alles was in orde, alles werd haar geboden. Toen ze aankwam, ontmoette ze een stervende lama, hij hing er echt aan en zei iets als: "Je leeft hier je eerste leven, je bent net uit de dierlijke staat getrokken, en waarschijnlijk ga je er terug naartoe." Ze voelde zich erg ongemakkelijk bij deze gedachte. Soms is het gewoon een spel met het lot, een spel waarin je probeert iets dergelijks te doen als je zo machtig bent.
Daarom bestaat er hier niets dergelijks; soms zijn er wat men karmische aspecten noemt die een persoon volledig beperken in een bepaald gebied of in alle gebieden. Voorbeeld: geld wordt hem niet gegeven; hij kan werken, hij kan alles doen - nee, het wordt hem niet gegeven. Ze kunnen constant actief zijn, of op bepaalde momenten discreet. Hij heeft ooit een fout gemaakt, zodat het niet nog eens gebeurt, en hij voelt zich ongelukkig, misschien, maar ze beschermen hem op deze manier. En ons begrip van deze zaken is zeer vertekend. En soms zijn er magische aspecten, zeer weinig mensen hebben ze, en als er maar één is, dan werkt het. Voorbeeld: weinigen weten hierover, maar als hij een bepaalde uitlijning van twee planeten in de hemel heeft, kan hij een spreuk uitspreken, en het manifesteert zich. Dat wil zeggen, er is een set begrip, het is zichtbaar wanneer doelinstellingen lotgevallig, karmisch, hem doen dit doen.
Dit gebeurt soms. En soms is het daar helemaal vrij van. Soms heeft het zijn taak, bijvoorbeeld zichzelf zien, al alles gezien, en zijn partners interesseren hem niet. Er zijn zulke lichte en zeer mobiele bestemmingen, en er zijn zulke als een kristal. Die configuratie heet een kristal. Een persoon kan leven als onbeweeglijk, en dat gebeurt hen, en niets gebeurt hen, maar het is saai. En daarom is deze set van indicatoren, taken, de verandering van deze taken, bijvoorbeeld, soms kan men zien dat tot een bepaald tijdstip, nou ja, ik weet het niet, deze taak niet is vervuld, maar op een zeer late leeftijd wel is vervuld.
Nou ja, ik weet het niet, misschien heeft het niets te maken met het concept van "taak" of "geen taak". Er was zo'n Angelica Adams, een zeer beroemde astrologie, die de beruchte Morgan vergezelde, en zonder haar deed hij niets absoluut. Ze was ongehuwd, en ze wist dat ze haar echtgenoot op de 51-jarige leeftijd zou ontmoeten en pas na de 51 zou gelukkig zijn. En precies dat gebeurde. Dus er zijn dingen die in de laatste jaren van het leven, of in het begin van het leven, vragen oproepen, een persoon zou ze kunnen afwijzen. Zo is het gewoon...
Alles wat ik kan zeggen is dat de planeten, hun posities en de chronologie van gebeurtenissen allemaal zijn uitgelegd. Dus, op de meest minimalistische manier, zullen dingen gebeuren zoals ze zijn geschreven. Soms zijn er duidelijke aanwijzingen wat deze planeet vereist, en soms is het subtieler. We spreken over wilskracht, maar binnen de context van begrip, bijvoorbeeld, als je astrologie begrijpt, besef je dat deze planeet van je een transformatie eist, zoals een Feniks die moet sterven en opnieuw geboren worden, en het zal dit bereiken. Maar als je dit begrijpt, kies je het praktisch voor jezelf, je onderhandelt ermee, je beseft dat je het nodig hebt.
Als, zeg maar, Saturnus zich in een stijve configuratie plaatst en eist dat je afvalt, zegt het: "Luister, kun je stoppen? Kun je niet drie weken lang niet eten? Kun je nu gewoon ascetisch zijn?" De persoon zegt: "Oké, prima, ik zal waarschijnlijk alle risico's vermijden, ik zal gewoon bescheiden zijn." Hij zegt: "Daarmee heb je mijn wensen vervuld." Maar als de persoon het niet begrijpt, zal hij... zijn arm, been, rug breken, alles. Dat wil zeggen, onwetendheid bevrijdt je niet van verantwoordelijkheid.
En als we op een of andere manier deze antropologische eigenschappen, een gezicht, handen, een kaart, zouden begrijpen, zou ons navigatiesysteem effectiever zijn. En om het eenvoudig te houden, al die oude, verbazingwekkende beschavingen die zo'n unieke architectuur creëerden, het was noodzakelijk om deze energieën te begrijpen die ze aanboden. Want soms zegt energie: 'Natuurlijk, ik zou liever niet je naaste doden'. Het kan dat doen. Maar wanneer je begrijpt dat het zich daartoe voorbereidt, wanneer je bewust bent en begrijpt, ontbind je de situatie. Het is alsof het een soort magie is... Alchemie gaat niet om ellende omzetten in goud. Alchemie is wanneer je gebeurtenissen en alles wat erbij komt, kunt creëren. Dat is wat het betekent.
Stel je voor dat je iets zeer serieus in jezelf hebt besloten, een soort manifestatie, een soort terugtrekking of oefening, maar de planeten zelf interageren niet. Je kunt zo hard proberen als je wilt, ze kunnen je op dit moment geen energie geven; ze zijn gewoon daar. Er is een concept genaamd een "mond zonder koers". "Doe wat je doet op dat moment, niets zal gebeuren." En er zijn zulke momenten: toen de Twin Towers instortten, was er een mond zonder koers. Wat betekent dat? Dat de persoon die dit heeft gepland begreep dat niemand het ooit goed zou kunnen verklaren, die mensen zou kunnen vinden en straffen, of wat dan ook. Dat het nooit zou leiden tot een resultaat dat de zaken zou verduidelijken. Dat is waarom deze ruimte zo listig is.
Een keer, een zeer bekende persoon, iemand betrokken bij ruimterekenen en zeldzame gebeurtenissen, historisch en anderszins, naderde me, en zei: "Luister, ik wilde met je praten op dit moment," en gaf me enkele documenten. Ze waren over Duitse onderzeeboten, die naar het binnenste van de aarde doordrongen, en er waren astrologie-symbolen op. Hij zei: "We begrijpen niet wat dit betekent?" Ik vroeg: "Wat betekende het?" Het betekende dat er een planetair uitlijning was, en op dat exacte moment zou er een portaal openen, en dan zou men moeten wachten, misschien een uur of twee, of dertig minuten, of een dag, ik weet het niet, om dieper te gaan. Pas dan zou de ruimte deze dingen openen. Dat wil zeggen, we begrijpen zelfs niet dat planeten soms deze ruimtes openen, of kansen, of toegang, of portalen, en we slaan onze kop tegen de vloer en denken dat we deze materie met geweld schenden, en het zal ons alles geven.
Dat betekent dat we zelfs niet begrijpen dat dit zich vormt onder de voorwaarden van planetair interactie, zelfs wanneer we de binnenkant van de aarde verkennen, moet men verwachten dat planetaire uitlijningen toestaan voor verdere afdaling, al die knopen, daar, al deze combineren, hoeveel knopen waar, op welk moment. En dit zijn geheime documenten. We hebben altijd gelachen om al dit, en het wordt geaccepteerd, het is een zo seculiere verhaallijn, laten we het belachelijk maken. Maar wie deze wetenschappen heeft begrepen, begrijpt hun kracht, en het is niet noodzakelijk dat iemand ze moet demonstreren. Ze gebruiken ze in hun leven, in het leven van mensen die voor hen belangrijk zijn.
Dat wil zeggen, deze poging om alles te verenigen, om percentageverhoudingen te creëren, iets anders, maar het werkt niet. Integendeel, het verwarrt ons, en elke statistiek is een zeer grove voorbeeld, een doffe scalpel voor een operatie. Dus, misschien individualisering, je ziet die persoon, en je begrijpt dat hij dit over deze periode moet creëren. Dan draait hij en gaat in een andere richting, misschien om schilderijen te maken. En dit is al een ander leven. Het staat op de muur geschreven.
En er is zo'n lotlijn, zoals ze het noemen. Als deze afbreekt of doorstreepd wordt, wordt alles duidelijk, op zijn tijd, zelfs wanneer het gebeurt. Het verandert alles en zegt: "Oké, dit scenario is voorbij, er komt een ander." En op het kruispunt van scenario's, als een lijn daaroverheen loopt, kan het een zeer traumatisch verhaal zijn; ik heb dit vele malen meegemaakt, en vaak hielden mensen elkaar op dat moment lief, maar dan scheiden ze zich. En wanneer je ziet dat ze al enige tijd samen zijn en op het punt staan een scheiding te ondergaan, waarom dan trouwen als we gaan scheiden? Nou, dat is jouw ervaring. Bovendien, wanneer je erover waarschuwt, begint deze lijn te vervagen, te manoeuvreren. Dat is ook onze interactie met het subtiele wereldje dat ons antwoorden op onze vragen toont.
Dat wil zeggen, we zeggen dat we daarheen willen gaan, ze heeft het voor ons getekend: je kunt er niet heen. Ze heeft het doorgestreept, ze zei: er zal wat problemen op de reis zijn, iets anders. Dat wil zeggen, we zijn compleet in het ongewisse over deze wetenschappen, we voelen alleen dat dit soort dingen blind gebeuren. Maar deze combinatie van deze kennis, maar geen vervangende kennis, die nu heel gebruikelijk is, iedereen praat erover, maar echte kennis en begrip van wat psychotypen zijn. Dat wil zeggen, we hebben ze verdeeld, en we hebben er veel van.
Soms zie je de motivaties van een persoon, er zijn bepaalde tactieken. Ik zei gewoon, er zijn planeten, ze bewegen door de hemel en brengen je in bepaalde omstandigheden, maar je hebt je eigen kaart, onafhankelijk van wat er buiten gebeurt, de draai van die kaart. Stel je voor, 25 jaar later ben je een andere persoon geworden en dan gebeurt dit met je, en je begint gevoelens te ervaren die onvergelijkbaar zijn met wat de externe omgeving biedt. Ik zag ooit zo'n situatie met iemand, ik zei: "Luister, je zat in de gevangenis en op dat moment was je zo gelukkig. Ik begrijp dat er misschien wat romantiek of iets dergelijks was. Ik zeg, ik begrijp niet hoe dit vergelijkbaar kan zijn, maar het was grote gelukzaligheid." Hij zei: "Dat klopt." Dat zijn deze paradoxale momenten; wanneer we ze bedekken met algemene dingen, regels, dan stoppen we met het zien van deze fijnheden en het begrijpen van hoe alles in een delicaat evenwicht is.
Wens en interactie met voorspellingen
Interviewer [23:56 - 24:11]
Als er al enkele basisdingen op de kaart staan die je noemde, dan wordt de vraag hoe de persoon ermee om zal gaan: hij zal ertegen weerstaan en in lijden terechtkomen, of hij zal ze op een of andere manier proberen te nivelleren en accepteren dat hij erdoorheen moet gaan.
Svetlana [24:11 - 28:10]
Er zijn hier zoveel voorbeelden. Ik heb zelfs een boek over dit onderwerp. Degenen die de voorspelling hebben geanalyseerd, zou dat voor hen nuttig kunnen zijn, zelfs... Na de analyse zien ze het al een beetje als de planeten die toekijken en zeggen: "Interessant, hoe zal al dit nu met hem gebeuren?" En hij zegt: "Druk me niet. Ik blijf natuurlijk kalm." Hier kwam iemand en begon op mij te rijden, als hij dit conflict had voortgezet, zou hij hem hebben geraakt, maar die persoon stopt en realiseert zich dat. Ze zeggen: "Luister, hij is kalm, hij heeft gewoon dit gedaan, dan dat, en is uit deze gedwongen situatie gestapt." En ze promoten hem voorwaardelijk, hij krijgt niet meer die alledaagse gebeurtenissen, en hij zal niet ruzie maken met de buren, hij heeft een volledig andere status, en met deze status creëert hij serieuzere programma's.
Daarom interpreteren mensen de voorspelling op verschillende manieren: sommigen begrijpen het heel goed en nemen het serieus, anderen manoeuvreren, sommigen moeten gewoon stoppen als er gevaar is, zoals een significante toename van je mogelijkheden, maar je bent ontspannen, dat is prima. Maar hier, je moet het nemen, een lotgevallenpersoon is in je leven gekomen, en je hebt het niet door. Iedereen, afhankelijk van hun begrip en vertrouwen, wordt een adviseur.
Meestal heb ik hier al meer dan 30 jaar mee te maken, ik kom deze situatie tegen. Eerst veroorzaakt het wat ironie of irritatie bij mij. Nu gebeurt het minder, maar nog steeds. En dan gaat de tijd voorbij, en de persoon ervaart verschillende gevoelens en beseft dat het zo is. Pas dan begint hij het te gebruiken als een hulpmiddel.
En dit is een hulpmiddel. Het is geen voorspellende oefening voor bewondering van capaciteiten. Het is een hulpmiddel in interactie met de ruimte, die met je spreekt in deze taal en zegt: "Op dit moment heb je deze tijd, ik wil je een beetje beperken, je moet je richten op jezelf, heel methodisch, stap voor stap, haast je niet vooruit, want dan loop je recht in een steenmuur. En zit, werk." En er is één planeet die iedereen haat, maar die houdt van dit soort werk, focus, aandacht, concentratievermogen, de mogelijkheid om geheel, gestructureerd en consistent te zijn. "Kom op, word het." En jij, in plaats van ergens naartoe te gaan, zit je, werkt je, beseft dat het niet snel zal gebeuren. En dan zegt het: "Oh, goed gedaan, de volgende keer dat ik kom, geef ik het je." Dit is de interactie.
Soms is er een heel koele planeet, zoals een persoon van deze planeet zou de deur meestal met zijn voet openen. Dat ben ik. Levend naar voren. Het geeft veel, maar dan kan een persoon gewoon vallen, en dit verwijdert simpelweg de filters, en hij begrijpt de grenzen niet. Dat wil zeggen, er zijn altijd enkele momenten, en je begint de betekenis te begrijpen, soms zie je de perspectief, er was een eclips die een belangrijk plotpunt zette, en het zegt: "Nu zul je een beetje teleurgesteld zijn in een partner die extreem dierbaar voor je was. Ik zal een situatie creëren waarin je smaak wat partnerschappen betreft drastisch zal veranderen." Op die dag misschien niets zal omdraaien. Maar binnen zes maanden tot een jaar, plotseling realiseert een persoon zich dat hij met de verkeerde persoon leefde. En er zijn enkele gebeurtenissen die hen afleiden, iets anders, maar dit leitmotief blijft bestaan en wordt gerealiseerd.
Dat wil zeggen, er zijn hier gewoon heel interessante dingen, en je begrijpt de betekenis. Soms besef je dat je iemand wordt gebracht om nogmaals te bevestigen dat het niet van jou is, dat het niet van jou is, dat het een truc is. Mensen nemen alles op zijn waarde. Er zijn hoofdscripts en er zijn kleinere scripts. En in deze kleine sinusgolf bekijken we momenteel politieke gebeurtenissen. Zonder het grotere geheel te zien dat zegt: "Hé, als je dit systeem wilt laten instorten, wees dan niet zo naïef. Het wordt echt ziek en het zal je hard treffen."
Talent en Bestemming
Interviewer [28:10 - 28:56]
Over talenten en potentieel. Ik had onlangs een gast en ik geloof sterk dat elke persoon een talent wordt gegeven, God investeert erin en ze moeten een manier vinden om het te manifesteren. Ze zeiden: "Niet iedereen, niet iedereen," en dit hangt allemaal af van de opgedane ervaringen uit vorige levens. Sommige mensen hebben het opgebouwd en hebben al een talent, een zeer opvallend talent, terwijl anderen, als jonge zielen, misschien alleen bepaalde vaardigheden of een voorneiging naar iets hebben, of zelfs helemaal niets. Ik had een debat en ik zou graag jouw gedachten horen. Hoe denk je hierover? Ik denk dat iedereen een zaad in zich heeft.
Svetlana [28:57 - 30:25]
Laat me een voorbeeld geven van zo'n, ja, onze perceptie van het woord "talent", het is zo'n abstract onderwerp. Neem bijvoorbeeld indicatoren op een kaart, een persoon woont daar, hun eerste leven daar, of ze zijn nog jong, maar we voelen dit niet in het leven; we vinden ze erg intelligent, wijs, enzovoort. Ze waren erg bekwaam in hun werk, behaalden bepaalde onderscheidingen, alles bewoog op deze manier. Maar ik zie dat dit naïeve wereldbeelden zijn, dat alles naar teleurstelling toe gaat. Maar hij wijdde bijna 75% van zijn leven aan dit, plotseling bereikt hij een punt waar het duidelijk wordt dat dit niet de juiste weg is, en het gaat allemaal over teleurstelling, frustratie en verliezen, en dat is verschrikkelijk. En hij wendt zich niet naar de manifestatie van een nieuw talent, maar naar het bieden van grote hulp aan zijn naaste. Met vastberadenheid, zorgvuldigheid en kracht. Wanneer het leven zeer kritisch veranderde, verloor hij zichzelf niet, maar ontdekte een nieuwe persoon binnenin zichzelf. Is dit niet talent? Ik geloof dat het woord "talent" erg relatief is. Soms is talent aanwezig in het bij zijn van iemand, zelfs als secundaire rol terwijl ze in leidende posities waren. Dit is een talentvol persoon, dus in onze eenvoudige opvatting, zou het misschien niet precies hetzelfde zijn.
Toepassingen en werkformaten
Interviewer [30:25 - 30:38]
Wanneer de grenzen van de waarneming worden uitgebreid, dan komen talent en het algemene beeld van de wereld naar voren. Waar kan je meer informatie vinden, waar kan je nauwkeurigere voorspellingen doen, diepere inzichten verkrijgen?
Svetlana [30:38 - 30:51]
Nou, ik heb een toepassing, het heet "Svetlana Dragan", dus het kan in het Engels of Russisch zijn, het is overal beschikbaar, op Play Market, App Store, RuStore.
Interviewer [30:51 - 30:54]
Is deze toepassing een betaalde Telegram-kanaal?
Svetlana [30:54 - 30:55]
Nee, nee, nee, het is een toepassing.
Interviewer [30:55 - 30:58]
Een toepassing die je op je telefoon downloadt en...
Svetlana [30:58 - 32:55]
Ja, het is erg handig wat betreft zijn mogelijkheden. Bijvoorbeeld, je kunt een achternaam van een persoon invoeren, iemand die ik ergens noem, of een datum. Dus in deze applicatie heb ik me vooral gescheiden, zoals mijn eigen kleine podium, het wilde niet met iets anders vermengd worden. Maar het biedt absoluut gedetailleerde voorspellingen met data, een volledige chronologie, soms verder in de toekomst, soms dichterbij, privé-momenten, en ik beschouw zeer zeldzame perspectieven die nergens anders behandeld worden. En er is een sectie genaamd "Wereldwijde Menselijke Voorspelling." Het is mijn methode om geen rekening te houden met tekens van de dierenriem, hoewel iedereen daar dol op is.
Wanneer ik dit bekijk, breek ik het altijd op naar data. Ik beschrijf de situatie van mensen die op specifieke data geboren zijn, alleen de data die ik met zekerheid weet dat ze zullen plaatsvinden, hoe ze zich zullen ontvouwen, wanneer, en wat het zal opleveren. Dus, deze data kunnen veranderen of herhalen, maar het is een soort voorspellend thema. Het is iets dat nergens besproken wordt, maar het stelt me in staat om elke persoon het gevoel te geven dat de voorspelling accuraat is in hun context. Sommige data werken niet zoals ik kan uitleggen, waarvoor ik verantwoordelijk kan worden gehouden, maar wanneer ik zie dat dit zal gebeuren, noem ik deze data altijd.
Er zijn momenten waarop ik zulke geheime, zulke praktische dingen doe en beschrijf, bijvoorbeeld hoe je met het blote oog kunt vaststellen dat een meisje zwanger is, zelfs als zij het niet weet, of zaken die te maken hebben met nagels, fysiognomie. In het algemeen, al die technieken die ik in mijn leven heb ontwikkeld, er is een overvloed aan deze informatie. Er is gratis informatie, er is betaalde informatie, maar het geeft me de vrijheid om me volledig uit te drukken omdat het zoiets is als, daar, waar ik mezelf echt kan uitleven, misschien zelfs de situatie, de gebeurtenissen, meer kunnen ontleden dan alleen in een interview. Open toegang, ja? Ja, en het is echt veel werk, want alles wordt in de tekst aangegeven. Nou, soms spreek ik met een stem, maar vaker in tekstvorm, want daar kun je alles controleren, enzovoort. Je kunt niet alles onthouden, zo'n hoeveelheid informatie, je kunt het zelfs niet in een interview presenteren, zoals je al begrepen hebt. Dus ik denk dat voor iedereen die dit belangrijk en interessant vindt, die mijn taal begrijpt, er volledige informatie is.
Interviewer [33:19 - 33:28]
Oké, dan kunnen we in principe een link naar de applicatie in de beschrijving van onze video's achterlaten.
Svetlana [33:45 - 34:06]
Nou, de applicatie is handiger omdat het echt uniek is; enkele getalenteerde mensen hebben het me voorgesteld, en het heeft een geheel nieuwe weg voor mij geopend, een nieuwe manier van communiceren en een eerlijke manier om de enorme hoeveelheid werk te delen die deze baan vereist. Het komt niet uit het niets; je weet waarom je werkt, en je krijgt deze feedback. Dus voor mij is dit een echt keerpunt.
Kaarten en het einde van het gesprek
Interviewer [34:06 - 34:25]
Bedankt voor het delen, en ik nodig je uit voor onze traditionele rubriek. We hebben aan het begin van ons gesprek een kaart getrokken, en laten we afsluiten. Ik stel voor dat je een dek kiest, het kan hetzelfde zijn als dat wat je al hebt gekozen of een ander, en een kaart trekt.
Svetlana [34:25 - 34:41]
Ik neem deze, het is de meest complexe, denk ik. Het is erg verantwoordelijk. Verantwoordelijk. Het neemt veel op zich, ik denk. Nou, nu zullen we waarschijnlijk begrijpen wat er wordt gezegd. Ik denk dat deze presentatie niet veel wordt verstoord, nietwaar?
Interviewer [34:41 - 34:51]
Ja. Hoewel het veelzijdig is, gebruik ik het vaak in mijn coachingwerk, en het is goed, optimistisch.
Svetlana [34:54 - 34:56]
Wat is dit? Toon het me.
Interviewer [35:01 - 35:07]
Kijk naar wat je op deze kaart ziet. Wat is de boodschap van de kaart? Waarover gaat het? Waarom net deze?
Svetlana [35:13 - 35:39]
We zijn nu als kinderen, onwetend van toekomstige mogelijkheden, wie deze mensen zijn, hoe ze zijn opgebouwd, hoe ze zullen leven, we interpreteren op een bepaalde manier, zo te spreken, zelfs kindelijk de mensheid die zijn plaats op aarde en deze omstandigheden zal innemen.
Interviewer [35:39 - 35:42]
Wat voel je nu wanneer je naar haar kijkt? Welke emotie roept het op?
Svetlana [35:42 - 37:16]
Ik voel dat ze er bovenop waarschijnlijk raar uitzien voor ons, maar we worden geliefd. Geliefd omdat we kinderen zijn, we begrijpen niet alles, onze lichamen zijn anders, onze perspectieven zijn anders. Zelfs wie iets nieuws heeft geproefd, nou ja, er is in het algemeen een behoefte aan reiniging, ik weet niet, om alles weg te wassen en opnieuw te beginnen, dat heet nu. Hier en nu. Er staat zelfs een emmer, ook zeer betekenisvol, ik zou zeggen meermalig betekenisvol. Misschien is het gevuld met water? Ik weet het niet. Maar op elk moment klinkt het misschien zoet, maar we zijn kinderen en we kunnen niet helpen om geliefd te worden. We zijn gewoon aan het leren en iedereen heeft zijn eigen pad voor zich. Begrijpt u wat ik bedoel, nietwaar?
En wat die kind ziet, het is alsof hij die realiteit, dat scherm teruggesleept, alles is nog steeds helder, wit, zuiver, alles op een schone leegte. Zo zou ik het zeggen. Vandaag is donderdag, geen perfecte donderdag, maar een schone donderdag. Algemeen gezien, op weg naar een nieuwe leven met nieuwe ideeën, en ze zijn nog steeds sterk afhankelijk van ons. Alles ligt voor ons.
Installatie: "Resonantie"
Interviewer [37:16 - 39:28]
Ik wil je een cadeau geven, een resonantie. We spraken vandaag over frequenties, over het gevoel van lage frequentie, het gevoel van hoge frequentie. Voor ik de context uitleg, was er een documentaire waarin wetenschappers water, planten, onderwierpen aan muziek van hoge frequentie, waar kristallen vormden, of heavy metal, waar het watermolecuul werd samengeperst, waardoor het brak. De planten stierven.
Ik nodig je uit voor deze instelling, "Resonantie", ontwikkeld door een Sovjetwetenschapper. Het is opgebouwd uit een speciaal materiaal waarin een persoon zichzelf onderdompelt. Het is ontworpen zodat een persoon volledig in de instelling ligt, en hoogfrequente muziek speelt, die van de muren afweerspiegelt en het gehele bioveld en lichaam van de persoon beïnvloedt. Zoals we vandaag bespraken, bestaat een mens op moleculair niveau voor 80% uit water. Dit begint te structureren. Als gevolg daarvan beginnen alle systemen van de persoon te structureren, in evenwicht te komen en te herstellen. De persoon stijgt daarmee in frequentie, klinkt als een stemmenklok bij een hogere frequentie, en hun lichaam wordt hersteld. Een groot deel van psychosomatische problemen verdwijnen, hun mentale toestand verbetert en hun bewustzijn stijgt. Ze stijgen naar de frequenties van David Hawkins, waarover we vandaag spraken, naar hogere frequenties van emotie. Zo verdwijnen angst en bezorgdheid, ontspantie komt, enzovoort.
12 sessies, 12-sessie certificaat. Elke sessie duurt 40 minuten. Wanneer iemand deze setting betreedt, komt hij snel in een meditatieve staat, een trance-achtige staat. En voor 40 minuten ligt hij onder deze invloed. Elke sessie is gewijd aan een specifieke frequentie, een specifiek chakra. En aan de zuiverheid van dat chakra, hoe het in zijn oorspronkelijke staat zou moeten klinken. En hier ligt deze persoon, ondergedompeld in zichzelf, in deze staat. We voeren dan een uur durende coachingssessie met hen, in deze voorbereide staat, en over 12 sessies verandert een persoon in termen van hun zuiverheid, hun staat, hun bewustzijn. En wie voert dit precies uit? Ik, een professionele...
Svetlana [39:28 - 39:30]
Het is interessant, dus we zijn moe van weten.
Interviewer [39:31 - 42:51]
Ja, als professionele coach, breng ik de persoon onmiddellijk in een staat van 40 minuten onderdompeling, waarna ik met hen werk in een coachingformaat. Daar is de persoon zo diep in contact met zichzelf en onbewust open, en telkens wanneer een onderwerp opkomt dat op dat moment relevant is, op dat moment. Het is altijd zo onbewust goed en wijs geleid. En in essentie bevindt alle wijsheid van een persoon, die zij nodig hebben in onze coachingfilosofie, zich in hun onbewustzijn. Alle wijsheid, alle expertise over hun leven. Zoals we zeggen, is de persoon de beste expert op hun eigen leven. Zij weten het beste hoe ze moeten handelen. Maar in onze samenleving wordt dit allemaal enigszins bedekt door externe factoren, zoals opvoeding, scripts, enzovoort. Maar als we al dit wegnemen, begint de persoon zichzelf te horen, hun wijsheid, en precies dat gebeurt tijdens onze sessies en onderdompelingen.
Dit is een coole zaak, eigenlijk uitgevonden in de Sovjet-tijd, bijna onder Stalin, zo ver ik weet, het werd simpelweg geclasseerd, gebruikt door inlichtingsdiensten in die tijd, en later verfijnd door onze moderne wetenschappers. Dat wil zeggen, het was aanvankelijk zonder geluid, maar gemaakt van zo'n materiaal dat een persoon volledig losgekoppeld is van externe invloeden, van elke golven, van elk soort impact, hij is volledig losgekoppeld, wat betekent dat hij begint te bestaan in zijn eigen energie alleen. Bovendien is er deze impact van hoogfrequente muziek, en het begint met hem te werken op celniveau, hij begint te herstellen. Bijgevolg verandert zijn toestand, hij beweegt zich weg van lage gevoelens, zoals angst, agressie, enige schuld, schaamte, enzovoort, en hij ontdoet zich van al dit en past zich aan hogere frequenties aan, zoals we vandaag al met u hebben besproken.
Wanneer een persoon naar hogere frequenties beweegt, wordt hij of zij creatiever, bewuster. En daar vindt, zoals ik al eerder heb besproken, deze verbinding plaats, een verbinding met de energie van het leven, of de energie van de Schepper. Wanneer een persoon deze overgang doormaakt, wordt onze intentie doordrenkt met deze levensenergie, de energie van de Schepper. Wanneer een persoon deze kracht begint te bezitten, heb je een keuze gemaakt, een intentie gecreëerd, en de energie zet zich in beweging, begint gebeurtenissen vorm te geven, en de persoon lijkt door deze gebeurtenissen heen te reizen.
In tegenstelling tot mensen die zo'n kracht missen, willen zij iets, vormen zij intenties, en kunnen zij zelfs wenskaarten creëren, maar niets werkt, er is geen kracht, zij zijn ontzegd, zij overleven op de energie van voedsel, op energie die zij op een of andere manier vangen of vasthouden, net als vampieren, maar hier komt de energie van de Schepper om de hoek kijken, en een persoon bezit deze kracht. Als elk van ons deze kracht begint te bezitten, denk ik dat de wereld anders zou zijn. Ik begrijp dat dit, natuurlijk, een utopie is, het zal nooit gebeuren, maar als mensen moeten we nog steeds evolueren, elk op ons eigen niveau.
Om af te sluiten, wil ik dat we nog één kaart trekken voor onze kijkers. Maar ik wil, met onze kaartinterpretatie, dat iedereen zijn eigen interpretatie geeft, en met de beschrijving, dat we een kaart trekken, laten we zeggen dat iemand een kaart trekt en ik ook, en we hebben de beschrijving, een soort ontcijfering. Ik zal het naar jullie sturen.
Svetlana [42:51 - 42:53]
Moet ik het nemen of gewoon laten?
Interviewer [42:53 - 43:28]
Kunt u deze kaarten zelfs direct transcriberen? Ik zal het in mijn Telegram-kanaal plaatsen. Laten we er twee per keer doen, ik doe er twee en jij doet er twee. Geachte kijkers, kijk naar alle vier de kaarten, en welke begint te resoneren met jou, alsof het interacteert. Of, je weet wel, de emotiekaart die nu in jouw leven aanwezig is. Algemeen gezien, een kaart die op een of andere manier bij je aanspreekt. Kies die kaart, en ik zal de interpretatie van deze kaarten in mijn Telegram-kanaal plaatsen. De link staat in de beschrijving, en je zult begrijpen wat de kaart wilde overbrengen. Vrienden, bedankt dat jullie met ons zijn. Tot ziens.